חדשות בריאות

24 נפטרים מקורונה בישראל; תינוק בן חודש חולה

מניין המתים מקורונה בישראל עלה הערב ל-24, לאחר שבת 66 עם מחלות רקע רבות ומשמעותיות נפטרה. קודם לכן נמסר על מותו מקורונה של גבר כבן 74 עם מגוון מחלות רקע בבית החולים וולפסון

מתחמי היבדק וסע בבני ברק (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)מתחמי היבדק וסע בבני ברק (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

בית החולים שיבא בתל השומר הודיע הערב (רביעי) כי בת 66 נפטרה לאחר שחלתה בנגיף הקורונה. לפי בית החולים, המטופלת סבלה ממחלות רקע רבות ומשמעותיות. בכך, עלה מניין המתים בישראל ל-24. 

במרכז הרפואי לגליל בנהריה מסרו כי תינוק בן 5 שבועות שהובא לבית החולים לפני יומיים מאחד הכפרים בגליל אובחן כנשא של הנגיף. בשל החשד להידבקות, עם הבאתו הוא אושפז בחדר מבודד במחלקת הילדים, המיועד לילדים שיש חשד שנדבקו בקורונה. אתמול, בשעת ערב, לאחר שהגיעו תוצאות הבדיקה, מהן עלה כי הוא חולה במחלת הריאות, הועבר התינוק ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, שם הוא מאושפז בחדר מבודד עם לחץ שלילי. התינוק סובל משיעול ומתסמינים נשימתיים נוספים ומצבו קל. 

אנשי חברה קדישא בבית ההלוויות שמגר בירושלים, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אנשי חברה קדישא בבית ההלוויות שמגר בירושלים, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מוקדם יותר היום מת גבר כבן 74 עם מגוון מחלות רקע בבית החולים וולפסון בשל הידבקות בנגיף הקורונה. לפי בית החולים, בימים האחרונים היה החולה מונשם ומורדם ובמצב קשה מאוד. קודם לכן נמסר מבית החולים שערי צדק על מותה מקורונה של בת 69 שסבלה ממחלקות רקע "קשות ומורכבות". 

הבוקר נפטרה מהנגיף אישה כבת 98 שסבלה ממחלות רקע קשות בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שהייתה לקורבן ה-21 בישראל. היא התגוררה בבית האבות משען בעיר, שאחד מדייריו נפטר בסוף השבוע.

תגיות:נגיף הקורונהתל השומר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה