אמונה

ערוץ יוטיוב מושחת שנקרא יהודים משיחים

  • כ"א אדר ב' התשע"ט
אא

שאלה

בס"ד. שלום כפי שאתם מכירים או לא יש ערוץ ביוטיוב ששמו :igod של "יהודים משיחים" והם מעלים כל מיני דברים על כך שאין תורה שבעל פה ומעלים סרטונים על שהתלמוד לא נכון וסתירות בו וכולי והם אמרו שרצו לעשות קרב עימות עם כל מיני רבנים וכולם אמרו שלא אני לא מבין למה? אבקש אבל בכל לשון של בקשה שתמצאו איזה רב טוב ובאמת שתדעו טוב את התנ"ך וההוכחות ותענו להם בסרטון או משהו כזה כן כן להם כי הסרטונים שלהם באמת גם השפיעו עלי ואני לא רוצה להשפיע על אף אחד אבל בקושי אנשים עונים להם אני מתחנןןןןן בפניכם רק שלא יחטיאו את עם ישראל ושגם אם באמת רב יסכים אז שלא יעשה טעויות ויחטיא גם אמן שתצליחו לענות כבר לכופרים בני כופרים אלו!!!! בסיעתא דישמיא

תשובה

בס"ד

שלום וברכה,

נוכלים אלה ידועים לנו, אלו מסיונרים שמשקרים על ימין ועל שמאל, ומוחקים תגובות בלתי רצויות להם.

תוכל לקרוא על עשרת השקרים המובילים של מסיתים אלה במאמרי:

https://www.hidabroot.org/article/78994

הנה סרטון וידאו שמסביר את שקריהם של היהודים המשיחיים:

https://www.hidabroot.org/article/225318

הסיבה שאינם נותנים להגיב - משום שאין להם תגובה. הם מחפשים פרסום ותו לא. שקריהם החצופים נגד התושב"ע ונגד הרבנים מוכיחים שמטרתם לשקר ולהסית, ולא לחפש אמת. אין באים בשיח עם אנטישמים.

אשמח להשיב לך על כל טענה מבלבלת שקראת באתרם הנבזי. הנה רשימת תשובות לשקריהם על תורה שבעל פה:

https://rationalbelief.org.il/%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%91%D7%90%D7%9C-%D7%A4%D7%94/

ההוכחות לתורה שבעל פה מגיעות בשני מישורים עיקריים:

1. בעצם העובדה הפשוטה ביותר שהתורה לא מסרה אף פירוט למצוות המעשיות, אלא רק מזכירה את עצם קיומן (באף מקום בתורה לא הובהר מהי מזוזה, או מהי ציצית, או מהם תפילין, או מהי כתובה, או כיצד שוחטים, או כיצד עורכים ברית מילה, או כיצד מקדשים וכו' וכו'). מה שמוכיח כי ההוראות נמסרו לבני ישראל בעל פה. על הוכחות לתורה שבעל פה ומקורה (פסוקים ועוד) יש לקרוא במאמר הבא:

https://www.hidabroot.org/article/130320

2. בעצם העובדה שהתורה מחייבת את העם לשמוע להוראות החכמים שבכל דור. הנה מאמר על סמכות החכמים מן התורה:

http://www.hidabroot.org/he/article/2587

בורא עולם קורא את כל הדורות מראש. מי שאכן מאמין שספר התורה ניתן מבורא עולם - כבר יודע שהתורה לא שונתה ולא נשכחה במרוצת הדורות, כי ה' הבטיח בתורתו: "כי לא תשכח מפי זרעו" (דברים לא, כא).

וכן גם הבטיחו הנביאים: "ואני זאת בריתי אותם, אמר ה', רוחי אשר עליך ודברי אשר שמתי בפיך - לא ימושו מפיך ומפי זרעך ומפי זרע זרעך אמר ה' מעתה ועד עולם" (ישעיהו נט, כא).

  כל דבר שמסרו לנו חז"ל הוא בגדר:

- הלכה למשה מסיני, 

- או מבוסס על הלכה שנמסרה למשה בסיני (כלומר ישנן הלכות שנפסקו על פי כללי הפסיקה שנמסרו לנו "הלכה למשה מסיני", ועל כן הם דברי אלוקים חיים).

מחלוקות בחז"ל:

רק הבט וראה כיצד לאחר 2000 שנות גלות חזרו יהודים מכל קצוות תבל עם אותן תפילין, אותה ציצית, אותה שבת, אותו סדר פסח וכו' וכו'. כך שלא ניתן לומר שהתורה שבכתב או שבעל פה נשכחה ח"ו. לכן לא נמצא מחלוקת בגמרא האם תפילין צריכות להיות מרובעות או שחורות וכיוצא באלו השאלות. המחלוקות בחז"ל עוסקות תמיד בפרטים הקטנים, ולא בעיקרים שמוסכמים בפי כל. 

בבקשה ציין כל שאלה שהטרידה אותך, ואשמח להראות לך את שקריהם.

דע שבדרך שבה אדם רוצה לילך - בה מוליכין אותו מן השמים. מי שמחפש את האמת - הקב"ה מזכה אותו למצוא את האמת.

בעזרת השם תשיג את אמונתך - אך עליך להתרחק מאתרי השקר הכפירה והמסיתים, ולא לטמא את נפשך בהם, כשם שלא תיכנס ותקשיב לאנטישמיים. אין להתווכח עם המסיתים והנוכלים.

אני כאן בכל שאלה שתהיה לך.

שלך בברכה,

דניאל בלס


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:תפיליןתורה שבעל פה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה