דע מה שתשיב לאתאיסט

יהודים משיחיים - כל התשובות לשקרי המיסיונרים

סרט חדש חושף את שקרי המיסיונרים ביוטיוב. צפו

  • ט"ז אלול התשע"ז
אא

"יהודים משיחיים" היא כת נוצרית חדשה שנוצרה לפחות פחות מ-60 שנה בארצות הברית, בה היא מכנים עצמם בשם "יהודים למען ישו". אך אין לכת זו כל קשר ליהדות אבותינו.

כת היהודים המשיחיים מאמינה שישו (המכונה בפיהם "ישוע") אינו רק נביא או משיח בשר ודם, כי אם אלוהים בורא השמים והארץ אשר נכנס בגוף אדם כדיבוק, ונרצח בידי בני אדם כדי לכפר על עוונם... אמונה אלילית זו באל המתגשם בגוף אדם אינה שונה מאמונת הקתולים. בנוסף, הם מאמינים שאלוהים הוא בעצם שלושה אלים ("הבן האב ורוח הקודש"), שהיא כפירה מוחלטת בתורה שמלמדת: "שמע ישראל, ה' אלוהינו ה' אחד".

למרות עובדות אלו, בני כת זו מציגים עצמם בארצנו כיהודים "שומרי מסורת" אשר קובעים מזוזה בביתם, אך מעשיהם החיצוניים נועדו רק כדי למשוך יהודים ברשתם.

בפועל, חברי כת זו אינם מאמינים בחובת המצוות המעשיות של התורה, אינם אוסרים לחלל שבת, לאכול חמץ בפסח, לאכול חזיר ושרצים, ולהתבולל עם גויים וגויות (דבר שנפוץ אצלם מאוד).

עיקר אמונתם מתחיל ומסתכם באמונה בצלוב שלדעתם יכפר על כל עוונותיהם.

לאחרונה, במימון מגופי מיסיון מחו"ל מפרסמים עצמם "יהודים משיחיים" בסרטונים ביוטיוב, בהם מפיצים שקרים על התנ"ך, סילופים של פסוקים ומקורות מחז"ל.

התייחסנו לשקרים אלה גם באתרנו במאמר: "10 העובדות שיהודים משיחיים אינם רוצים שיהודים ידעו".

ובספר "הזיוף הגדול".

לאחרונה נתקלנו בסרט שערך יוזם אנונימי, אותו ערך נגד שקרי "היהודים המשיחיים" כדי להראות את הטקטיקות הדמגוגיות שבהם משתמשים המיסיונרים ביוטיוב, וסילופיהם הרבים. צפו:

תגיות:מיסיונריםיהודים משיחיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה