חדשות בארץ

הליכוד: בני בגין במקום ה-11 ברשימה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו שריין במקום ה- 11 את השר לשעבר, בני בגין. יו"ר מזכירות הליכוד, השר ישראל כץ: "מזכירות הליכוד קיבלה את ההחלטה הנכונה. בני בגין הוא הליכוד האמיתי"

אא

בחירות 2015: רגע לפני שהרשימות לכנסת נסגרות, הודיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו על כך שבני בגין, השר לשעבר ובנו של ראש הממשלה המנוח, מנחם בגין, ימוקם במקום ה- 11. מיקום זה ברשימה נחשב לריאלי. נתניהו רצה לשריין אישה במקום ה-11, אולם לבסוף בחר בבגין שבפריימריז 2012 נדחק למקום לא ריאלי.

בגין ונתניהו (ארכיון: פלאש 90) בגין ונתניהו (ארכיון: פלאש 90)

נתניהו אמר אמש בכינוס מזכירות הליכוד: "שמעתי את הביקורת שלכם אתמול ואני מבקש שתתרכזו: אני מציע למקום 11 את בני בגין". ההצעה התקבלה. בגין (72) הוא גיאולוג במקצועו. הוא כיהן כחבר כנסת מסוף שנות ה-80 ועד סוף שנות ה-90. בהמשך הוא כיהן כשר המדע בממשלת נתניהו הראשונה, אולם פרש ממנה בעקבות הסכם חברון. בגין חזר לחיים הפוליטיים ב- 2009, ובפריימריז 2012 מוקם במקום לא ריאלי בליכוד.   

"מזכירות הליכוד קיבלה את ההחלטה הנכונה", אמר יו"ר מזכירות הליכוד, השר ישראל כץ, "בני בגין הוא הליכוד האמיתי. הרשימה הסופית של הליכוד היא רשימה מצוינת, מגוונת ומייצגת את כל חלקי העם".

תגיות:בחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה