חדשות בארץ

הפעוט צרח, השכנים הזמינו משטרה - וההורים הגיבו בדרך מקורית

זוג הורים מתל אביב מצאו דרך מקורית להתמודד עם תלונות השכנים על בכיו של בנם הפעוט, בלילות. לאחר ששוטרים ביקרו בביתם לפחות שלוש פעמים באותו עניין, הם נקטו בשיטה מקורית למדי לפתרון הבעיה

אא

קשה להאמין שמקרים מעין אלו באמת יכולים להתרחש, ועוד בארצנו הקטנטונת: שכניה של רוני כפיר בר משי, אם לפעוט בן שנתיים וחמישה חודשים, החליטו להגיש נגדה תלונה בשל... בכיו ההיסטרי של בנה.

בזה אחר זה התקשרו השכנים למשטרה, והתלוננו על בכיו של הילד. אחדים מהם אף הגדילו לעשות והביעו את חרדתם באשר לשלום התינוק – דבר שחייב את השוטרים לפקוד שוב ושוב את ביתה של כפיר בר משי, כדי לוודא שהכל בסדר.

אלא שאחרי שלושה ביקורי שוטרים כאלה, נשברה האם והחליטה להתמודד בדרך קצת שונה עם הסיטואציה: היא נטלה בריסטול צהוב ובאותיות קידוש לבנה כתבה עליו את הדברים הבאים: "שוטרים נכבדים, אם הגעתם לבניין זה בעקבות תלונה על בכי של פעוט, זו הדירה שאתם מחפשים! הבן היקר שלנו הוא מתוק להפליא ודרמטי להחריד. הוא בן שנתיים וחמישה חודשים. כן, הוא בוכה".

מיד לאחר מכן פירטה כפיר בר משי במכתבה את תאריכי ביקורי השוטרים ואת האופן בו הסתיים כל ביקור שכזה. עוד היא טוענת כי בתגובה לתלונות השכנים, ניסו אף הם להגיש תלונה נגדית על הטרדה, אולם משנענו בתגובה כי 'אין מה לעשות', החליטו לכל הפחות שלא להתלהם ולקבל את המצב באהבה ובחיוך "אם אין מה לעשות עם זה, לפחות ליהנות במקום להתעצבן", אמרה האם. 

תגיות:מענייןשכנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה