הבלוג של עמיר בניון

טובחים בנו בבית ה'

עמיר בניון בטור אישי: אנחנו מתפללים בבית הכנסת שנהיה טובים יותר, ושנחנך טוב יותר את הילדים שלנו, בו בזמן שחיות אדם גידלו שאהידים, רוצחי אדם, שמדמיינים שאם הם רוצחים בדם קר - הם הופכים למלאכים גדולים

אא

אני לא יודע מאיפה להתחיל היום. אני לא מבין, עד מתי יהודי זו מילה נרדפת לנרצח, לנשדד, למישהו שצריך להתבוסס בדמו בתוך הטלית שלו, לספרי קודש מוכתמים בדם. זה חייב להיפסק הכי מהר שבעולם בכל דרך שימצאו לנכון.

אני רוצה שנבין: אנחנו מתפללים בבית הכנסת שנהיה טובים יותר, ושנחנך טוב יותר את הילדים שלנו, בו בזמן שחיות אדם גידלו שאהידים, רוצחי אדם, שמדמיינים שאם הם רוצחים בדם קר - הם הופכים לאיזה מלאכים גדולים, חלילה.

לכל הטורים הקודמים של עמיר בניון באתר הידברות.

אנחנו חייבים לקחת את עצמנו בידיים - ודחוף. הדם הזה שנשפך בירושלים, וכל מה שקורה עכשיו ברחבי הארץ כולה, הוא תוצאה של מדיניות, של אנשים שאמורים להנהיג את המדינה ולא עושים זאת. אני רוצה שהשר לביטחון פנים, אהרונוביץ', יראה בעצמו אחראי, ושיאיר לפיד יראה בעצמו אחראי, למעשה אני רוצה שכל אלו שיושבים בממשלה, כולל נתניהו, או אולי במיוחד הוא, יראו את עצמם אחראים. נמאס מהדיבורים שלהם. דם יהודי הוא פשוט הפקר.

זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90) זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)

אם היו נכנסים למסגד ורוצחים עכשיו, חס וחלילה, כמה ערבים, היתה מלחמת עולם. אין בכך ספק לאף אחד. אבל אנחנו התרגלנו ונאלצים להרגיל את הילדים שלנו, שהדם שלנו, היהודים, זה כלום. הוא פשוט מים. כל איזה מוסלמי שמשעמם לו, הולך ורוצח יהודים. נהיה פחד, מסוכן מאוד, ואנחנו נמצאים ערב זה שאנשים יתחילו לקחת חוק לידיים כי הם מבינים שאין חוק.

כשאני מסתובב ומרגיש מופקר, אם מישהו יתקרב אלי מרחוק ואני אריח טיפה סכנה, אני פשוט אדרוס אותו, ואני הכי פחות פרנואיד מכל מי שאני מכיר. הם צריכים להבין שהפכו את כולנו לחולים, פרנואידים, חיילי מג"ב ואנשי ביטחון לכאלו שאוכלים סטירות ויריקות, שלהם אסור לעשות כלום. אבל לערבים מותר לעשות הכל.

חייבים לדאוג לביטחון שלנו. בבקשה, אני יודע שזה מוזר, אבל אני פשוט מבקש: ביבי, ולפיד, וכל הגווארדיה המפוקפקת שיושבת שם למעלה, תסתכלו על הטבח שהתרחש הבוקר. כל היתומים האלו - שלכם, בחסותכם. עוד ציצית מגואלת בדם, עוד טלית ותפילין, והכל בגלל חוק מטופש שליהודי אסור להתפלל. הרי ליהודי אסור להתפלל בהר הבית. מה עושה המוסלמי? אומר לעצמו, נכון, גם בבית כנסת אני לא אתן לו להתפלל - ארצח אותו שם.

אז מה יקרה הלאה? בואו נראה מה עוד לא יהיה אפשר לעשות, לפי קצב הפעולות של הערבים. נמאס לנו מהדיבורים של כולם. מבחינתי יש לנו ממשלה ברובה מושחתת, פשוט מושחתת, ואני לא מפחד להגיד את זה. יש לנו יותר מדי חברי כנסת ושרים ששייכים למפלגה הזויה של סלבריטאי חלול ועלוב נפש, שצריך לברוח מהר מאוד לקבר של רבי שמעון, לעשות תשובה שלוש שנים ברצף, ורק אז אולי - מישהו יסלח לו.

וגם אנשי הימין שנובחים, הגיע הזמן שתעשו משהו. אהרונוביץ', תעשו משהו לפני שעם ישראל מתחרפן. יש לנו דור שלם של פגועי חרדה וטראומה בגלל אזעקות ושטויות, אנשים נדרסים על ידי טרקטורים ורכבים, ויש לנו עוד יפי נפש, ערב רב, שמפריעים לנו לחיות פה בשקט. שידעו להם כל אלו שבחרו בהם, כל מה שקורה כאן זה על אחריותם, ועל אחריותה של הממשלה המושחתת והמפוקפקת הזאת.

אנחנו לא רוצחים, כתוב לנו בעשרת הדיברות "לא תרצח", אבל ראש הממשלה הזה החזיר אותנו לתקופת המחתרות. אנשים יבינו שאם המדינה לא דואגת לנו, יצטרך להתרחש מהפך.

נכנסים לנו לבית ה', רוצחים לנו אנשים - מבחינתי הגבול עבר מזמן, וזה צריך להיות לנו אבן דרך כעם, כמדינה. אם זה יחליק ככה כסיפור של "עוד כמה יהודים שנרצחו" - אני לא מקנא באף אחד.

הביאה לפרסום: שיפי חריטן

תגיות:עמיר בניוןפיגועירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה