חדשות בארץ

במקום לעזוב לברלין – סעו לבני ברק

לפני שאתם קונים כרטיס טיסה לברלין, אולי כדאי שתנסו קודם נסיעה לבני ברק. יוזמה בפייסבוק מוכיחה את הבדלי המחירים בין העיר החרדית לתל אביב, ומסתבר שהפערים לעתים בלתי נתפסים

אא

במקום לנהור אחר הנחיל הישראלי שיורד לברלין כחלק ממחאת המילקי - ובעקבות יוקר המחיה בארץ, העיר בני ברק תהווה פתרון נפלא עבורכם, כמו גם עבור קבוצת אנשי התקשורת שהחליטו לפעול בנדון, ולהציג מציאות ישראלית אחרת לגמרי.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

מדובר בקבוצה שהקימה עמוד ייחודי בשם 'שופינג בבני ברק', ברשת החברתית פייסבוק, כדי להבהיר לגולשים שיש גם דרך אחרת להתמודד עם מחירים מופקעים, מלבד לרדת לארץ המזוהה עם שנאה כה גדולה כלפינו, והיא – לערוך את הקניות בבני ברק.

שם הסלוגן של הדף הוא 'ברלין זה רחוק', והוא מזמין את הגולשים לחוויית קניות מסוג אחר לגמרי, שמטרתה הראשונית היא לערוך השוואה בין מחירי מוצרים ושירותים שונים כפי שהם נמכרים בעיר בני ברק, ובמקבילתה – תל אביב. כך למשל נוכל למצוא מוצרים כגון חומוס למריחה שמחירו בתל אביב הוא 20.40 ₪ ואילו בבני ברק – 11.90 ₪.

"אנחנו כאן כדי לספר שאצלנו זול יותר. אנחנו חיים ונושמים את הרחוב הבני ברקי מחד, ואת הניו מדיה והרשתות החברתיות מאידך. מתוך ההיכרות הזו, צרם לנו לשמוע את כולם מדברים על ברלין, בזמן שאפשר לחסוך גם בקנייה אצלנו בעיר", כך התבטאה חני, אחת מיוזמות הדף. "אנחנו רק נותנים את המידע. מה אנשים יחליטו לעשות עם זה – מעבר לתחום אחריותנו".

לדברי חני, ההבדל במחירים מורגש גם בתחומים אחרים כגון קוסמטיקה ובישום, מזון מהיר וממתקים. אפילו מותגים, כך מסתבר, נמכרים בבני ברק בזול. "לא רק שהמותגים המוכרים זולים אצלנו לפחות בחצי שקל באופן קבוע", מספרת חני, "נמכרים אצלנו גם מותגים זולים במחירים זולים הרבה יותר".

אז מהו מקור ההבדל, אתם שואלים? לטענתם של מנהלי העמוד, רשתות השיווק בבני ברק מודעות לכך שהציבור החרדי - אשר תורתו אמונתו, אינו יכול לספוג הוצאות גדולות וכי אם המחירים יתייקרו, הקניות תיפסקנה כליל.

תגיות:בני ברקקניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה