שבת

אושרי כהן ומאיה בוסקילה מצטרפים לפרויקט השבת הבינלאומי

KEEPING IT TOGETHER"" - פרויקט השבת העולמי מגיע השבוע לישראל, וכעת מכריזים ידוענים שהם מצטרפים, ומתכוונים לשמור לפחות את השבת הקרובה. מי כעמך ישראל

אא

מיליוני אנשים ברחבי העולם כבר הכריזו על הצטרפותם לפרויקט השבת הבינלאומי, "KEEPING IT TOGETHER" שיזם רבה של יוהנסבורג בדרום אפריקה, הד"ר וורן גולדשטיין, שבת אותה ישמרו כל עם ישראל יחד. זה החל בערים רבות בתוך דרום אפריקה, והפך לפרויקט בינלאומי, בו השתתפו מעל 50,000 בני אדם.

ידוענים רבים הדהימו את מארגני הפרויקט עם הכרזתם על הצטרפותם, כשהמפורסמת מכולם היא פאולה עבדול, מהתוכנית האמריקאית 'אמריקן איידול'. עכשיו, ימים ספורים לפני השבת הגדולה המדוברת שמגיעה לישראל, מודיעים גם ידוענים ישראלים כי יצטרפו לפרויקט. אמש (שני) הכריזו השחקן אושרי כהן, והזמרת מאיה בוסקילה, כי הם בפנים.

"אני לא אדם דתי", אמר כהן, "אבל בשבת הקרובה מתקיים פרויקט עולמי שמבקש מכל יהודי בעולם לשמור את השבת, מתוך סולידריות כזו שנותנת לנו כח ביחד. קצת פחות וואטסאפ, קצת פחות פייסבוק קצת פחות ״בין אדם למחשבו״ ויותר ״בין אדם לחברו ולמשפחתו״. זה נגע בי. כיף לעשות משהו ששותפים בו אנשים מכל העולם, ועוד יותר כיף לנוח קצת מכל הרעש".

 "אני חושבת שיש משהו בשמירת שבת, בין אם אתה דתי ובין אם לא", אמרה גם בוסקילה, שמסבירה על הרקע המסורתי שלה, אף על פי שאינה דתייה. "יש משהו מאד חזק בשמירת השבת - כי היא נותנת אנרגיות. יש משהו בשלווה הזאת שאתה מקבל מיומיים של חופש, מנוחה, לנפש, לנשמה ובעיקר מנוחה לגוף.

"מגיע יום שישי, ויש לי זמן למשפחה ולתינוק שלי. זה יוצר איזושהי אחדות מעבר ל'סתם, לא לעשות כלום'. והכי חשוב, זו המנוחה, אתה פשוט נח לקראת שבוע חדש, אנרגיות חדשות. זה פשוט פרויקט מבורך".

תגיות:פרויקט השבת העולמישבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה