חדשות בעולם

אובמה בתגובה לרצח העיתונאי האמריקאי: "ארה"ב תגיב לכל פגיעה באזרחיה"

נשיא ארה"ב הגיב אתמול (רביעי) על רצח העיתונאי האמריקאי ואמר: "ארגון דאעש פשט את הרגל, והוא לא יצליח במשימתו. העולם עומד על אלו שבונים ולא על אלו שהורסים"

אא

בעקבות רצח העיתונאי האמריקאי, ג'ים פולי, שבוצע על ידי ארגון הטרור הסוני 'דאעש' - התבטא נשיא ארה"ב, ברק אובמה, והבטיח כי ארה"ב תגיב על כל פגיעה באזרחיה. "חייו של ג'ים פולי עומדים בניגוד מוחלט לחיי רוצחיו", כך ניחם אובמה את משפחת העיתונאי, והוסיף, "הם – משתוללים ברחבי ערים וכפרים, הורגים אזרחים חפים מפשע במעשים פחדניים של אלימות. הם – חוטפים נשים וילדים וחושפים אותם לעינויים ועבדות. הם רוצחים אלפי מוסלמים: סונים, שיעים, נוצרים ומיעוטים דתיים אחרים, ומצהירים שהם שואפים לבצע רצח עם".

אובמה הבהיר כי ארה"ב פועלת למיגור ארגון דאעש, ולדבריו - דעאש ייכשל במשימתו. "הם ייכשלו כי העולם עומד על אלו שבונים, ולא על אלו שהורסים. הם יכולים לטעון, מתוך אינטרס של ההנהגה, שהם נמצאים במלחמה נגד ארה"ב או המערב, אבל העובדה היא שהם מטילים אימה על שכניהם ולא מציעים להם דבר מלבד עבדות אינסופית, חזון ריק וקריסה של כל הגדרת התנהגות תרבותית.

"על דבר אחד כולנו יכולים להסכים: לארגון כמו דאעש, אין מקום במאה ה-21. העולם מעוצב על ידי אנשים כמו ג'ים פולי, והרוב המכריע של האנושות מזועזע ממעשיהם של הרוצחים. ארה"ב תמשיך לעשות את מה שהיא חייבת כדי להגן על אזרחיה. כאשר מנסים לפגוע באמריקאים, בכל מקום אנחנו נעשה את מה שנדרש – כדי לדאוג שהצדק ייעשה". אובמה אף קורא לממשלות ועמים בכל רחבי המזרח התיכון, לשתף פעולה על מנת "לחלץ את האזור מהסרטן הזה, כדי שלא יתפשט".

תגיות:ברק אובמהארגון דאע"שרצח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה