הבלוג של עמיר בניון

מכתב לראש הממשלה: הניצחון הבא שלנו

אם היו נותנים לי 5 דקות לשיחה עם ראש הממשלה, זה מה שהייתי אומר לו, בימים טרופים אלה. עמיר בניון בטורו האישי באתר הידברות

אא

שלום אדוני ראש הממשלה.

שמי עמיר בניון, ואני אזרח מדינת ישראל. אני יודע שזה לא הזמן, אבל אם היו נותנים לי לומר לך כמה מילים בימים האלה, קודם כל הייתי מחבק אותך חיבוק גדול, נותן לך נשיקה על המצח, ואומר תודה לאל ששם אותך במקום הנכון, בכל הנוגע להתנהלות מול החמאס והטרור.

רציתי למסור דרכך גם תודה לרמטכ"ל, לשר הביטחון ולחיילים. אני לא מתיימר להבין מה אתה עובר בימי הלחימה האלה, אבל תדע שאני שמח שנשארת תקיף בעמדותיך הבטחוניות. אני מאחל לך שתצליח בניהול המערכה, כי ההצלחה שלך היא ההצלחה של כולנו.

שואלים אותי אם אני רואה ניסים במלחמה הזו. למעשה, אני לא רואה שום דבר חוץ מניסים. ובכלל, להרגשתי אנחנו נמצאים היום במצב רוחני גבוה. התעלינו מאוד מאוד. כשאתה רואה צעירים מוסרים את נפשם מאהבה לעם ישראל, קופצים על רימונים כדי לשמור על חבריהם, והכל במטרה להגן ולהפיץ אהבה - זה מושך גם אותי גבוה, מהקומה השפלה שהייתי בה. זה מרים את העם, ולא רק מחמם את הלב.

וכאן הנקודה החשובה מבחינתי: אני רוצה לבקש ממך משהו חשוב. אתה הרי יודע שהאחדות נותנת לנו את הכח, ורק האמונה בקב"ה והערבות ההדדית נותנים לנו את הכח. אחרי שהמלחמה תסתיים בע"ה בהצלחה, אני מבקש ממך לעשות הכל, ולפנות את האנרגיה הזו לחיבור בין פלגי העם. צריכים לחשוב איך להשאיר את העם הזה כל הזמן בהידברות - כשם האתר שבו הטור הזה מתפרסם. חשוב שכל הזמן נדבר, שנהיה קרובים אחד לשני, ולא נשכח את הימים האלה.

אני מאחל לך ולשאר ההנהגה, שזה יהיה הניצחון הערכי הבא שלנו.

תגיות:עמיר בניוןראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה