חדשות בעולם

איום טרור בהודו בעקבות "צוק איתן"

מפקד משטרת מומביי קיבל מכתב ובו איום לסדרת פיגועי טרור נגד יהודים, כנקמה על מוות ערבים בעזה. נפתחה חקירה בעניין

אא

עשרים ושניים ימים בלבד עברו מאז יצא לפועל מבצע 'צוק איתן', וכבר עיני כל העולם מופנות לעבר ישראל - במבט משטמה ובאצבע מאשימה. הפגנות אנטישמיות בנות אלפי משתתפים מתקיימות בכל רחבי העולם, ובכללם הודו.

'לוחמי הג'יהאד המתאבדים' - הם החתומים על המכתב שהתקבל השבוע בלשכתו של מפקד משטרת מומביי, ראקש מריא, בתגובה על פעילות צה"ל ברצועת עזה. במכתב, שנכתב בהינדית ובאנגלית רצוצה – איימו 'לוחמי הג'יאהד' בביצוע סדרת פיגועי טרור נגד יהודים, בבתי כנסת ובמרכזים יהודיים אחרים ברחבי מומביי.

"כדי לנקום מותם של פלסטינים בעזה, ב-25 ליולי, נעשה סדרת פיגועים בעיר. היה לכם מזל ב-1993 (בסדרת הפיגועים בה נהרגו כ-257 בני אדם, כאשר מחבלים פוצצו 12 מטעני חבלה בעיר – ש.כ), עצרו אותנו אם אתם מסוגלים. הפעם לא תעצרו אף אחד". יצוין כי גם בעבר קיבל מריא, שעמד בראש צוות החקירה של אותה סדרת פיגועים במומביי - איומים דומים.

בעקבות המכתב הוגברה כוננות המשטרה ברחבי העיר, וכן נפתחה חקירה במטרה להתחקות אחר עקבותיו של שולח המכתב. עם זאת, גורם בכיר במשטרה טוען כי ייתכן שהמכתב הוא בסך הכל מעשה קונדס של נערים. ממשרד הפנים נמסר בתגובה כי האבטחה הוגברה, ומשנה זהירות יתירה ננקט בימים אלו. 

תגיות:הודוטרורצוק איתן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה