פעילות הידברות

דברי ברכה לאתר הידברות

הרב זמיר כהן: "חשנו צורך אמיתי להרחיב עוד יותר את הפעילות, ולהגיע לכל יהודי ולכל אדם באשר הוא"

אא

גולשים וגולשות יקרים הי"ו,

הננו חיים בתקופה בה הנבואה "ומלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים", מקבלת משמעות מיוחדת. התקשורת המקוונת מכסה את העולם, ומביאה את דבר ה' לכפרים הנידחים שבסין, למרחבים הקפואים שבגרינלנד וליערות אפריקה ואוסטרליה, בדיוק כמו למרכז ירושלים.

מאידך, מידע מקלקל ומזיק שהיה ידוע בעבר רק לאנשים אפלים, הופך להיות נגיש לכל ילד, ומסכן את עתידו הרוחני והגשמי של כל אדם. שהרי כבר נאמר "גם את זה לעומת זה עשה האלהים", והבחירה, ביד כל אחד מאיתנו, היא איזה שימוש לעשות בכלי האדיר הזה הנקרא "אינטרנט".

בהארת פני ה' עלינו, זכה ארגון הידברות, על צוותו וחבריו, תומכיו, צופיו וגולשיו, לשמש במה להפצת אורה של תורת ישראל באמצעות כלי המדיה החדשניים, ולהביא את דבר ה' לכל פינה בעולם, מתוך אהבת ישראל ודרכי נועם, כדרכה של תורה. ואכן, התגובות הרבות הזורמות ללא הפסק מכל רחבי העולם, מיהודים ומשאינם יהודים, בשפות רבות ושונות, משמחות ומחזקות, ועם זאת מלמדות עד כמה קיים צורך אמיתי להרחיב עוד יותר את הפעילות, ולהגיע לכל יהודי ולכל אדם, באשר הוא שם.

והנה עתה, לאחר שנות פעילות פוריות של אתר הידברות, מוגשים התכנים המשובחים בקנקן חדש מלא ישן, לתועלת כלל ישראל והאנושות בארץ ובעולם.

הננו מודים לכל ידידנו ומכרנו אשר תמכו ותומכים בארגון הידברות, אשר בזכותם התאפשרה הקמת האתר החדש, ועמה תקוותנו שהציבור הכללי בארץ ובעולם יפיק ממנו את מירב התועלת.

בהזדמנות זו הננו לבקש מכל גולש וגולשת, לפרסם את האתר בקרב כל מכריהם וקרוביהם, באמצעות משלוח קישורים לתכנים מעניינים, העלאת תכנים לרשתות החברתיות, וכל דרך אפשרית. ידוע לנו בבירור על משפחות שלימות שעלו על דרך המלך רק בזכות קישור בודד שחבר שלח אליהם.

ויה"ר שכל התומכים והגולשים יתברכו ממקור הברכות בשפע רב וכל מילי דמיטב ברוחניות ובגשמיות, ונזכה במהרה לגאולה שלימה, אמן.

בברכה והוקרה רבה,

זמיר כהן

תגיות:הרב זמיר כהןאתר הידברותזיכוי הרבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה