חדשות יהדות

שקרים בוואטסאפ: הרב בצרי מגיב

האם הרב עובדיה יוסף זצ"ל התגלה בחלום לרב דוד בצרי עם מסר על הגאולה, או שמדובר בעוד המצאה המופצת לאלפים בוואטסאפ? לפניכם תגובתו הרשמית של הרב

אא

אם מאז יצא הוואטסאפ לאוויר העולם, או אפילו מאז תחילת עידן האסמסים, ואחר כך המיילים, התרגלתם לקבל לא מעט סיפורים וגילויים מרעישים, חלקם בעלי אופי מיסטי – כדאי שתתחילו להיות ספקנים לגבי ההודעות הרצות ברשת. ואולי גם כדאי לבקש מחברים שלא להפיץ כל דבר שמקבלים, שברבים מהמקרים מתברר כשקר ואולי גם כלשון הרע.

המקובל הרב דוד בצרי שליט"א (צילום: פלאש 90)המקובל הרב דוד בצרי שליט"א (צילום: פלאש 90)

כזה הוא סיפורו של ההודעה שהתגלגלה אתמול (שלישי) בין המוני קבוצות הוואטסאפ ושאר אמצעי התקשורת החדשים, על אודות חלום שכביכול חלם המקובל הרב דוד בצרי שליט"א. להלן תוכן ההודעה:

"הרב בצרי ביקש להודיע שאתמול בלילה בחצות בא אליו הרב עובדיה יוסף זצ"ל ואמר לו שעם ישראל קרוב לגאולה כפתח השמש. ואמר לו שאם יזכו ישראל, כבר ביום חג השבועות יביאו קורבנות לביהמ"ק. ואמר לו שדבר זה תלוי בשני דברים: האחד, שלא ידברו לשון הרע. והשני, שמירת שבת כהלכתה. שאילו שני הדברים אשר מעכבים את הגאולה. ואמר לו - ראיה לדבר, שביום העצמאות הקרוב יהיה משהו גדול בעם ישראל, ומי שיזכה יבין את גודל הדבר. אנא הפיצו הודעה זו ככל האפשר! זכרו שגאולת עם ישראל תלויה בכם!!! לא לשבור!".

אחרי בירור עם בני ביתו של הרב בצרי שליט"א, עולה כי לא היה ולא נברא. לפניכם תגובתו הרשמית של הרב דוד בצרי:

"ישיבת השלום, בראשותו של המקובל הרב דוד בצרי שליט"א ביקשה למסור כי אין שחר לנכתב בהודעה שהופצה היום, בה נטען כי כביכול הרב המקובל ראה את  הרב עובדיה יוסף זצ"ל וכו'. אין צורך בחלומות על מנת לדעת שכל יהודי מצווה לשמור על לשונו, ולשמור את השבת הקדושה. והלוואי שנזכה לגאולה במהרה בימינו. נא הפיצו הודעה זו".

תגיות:הרב דוד בצריתקשורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה