חדשות בארץ

אסון כבד בביתר עילית: שני ילדים קטנים נספו בשריפה בבניין מגורים

שני הילדים נלכדו בשריפה שפרצה בדירה ברחוב "כנסת מרדכי" בעיר. לא ניתן היה לחלצם מהדירה והם אותרו לאחר מכן ללא רוח חיים. כעשרה בני אדם חולצו מהבניין במצב קל עד בינוני

השריפה בביתר עילית, הערב (צילום: דוברות כב"ה יו"ש)השריפה בביתר עילית, הערב (צילום: דוברות כב"ה יו"ש)
אא

טרגדיה הערב (שלישי) בביתר עילית: שני ילדים קטנים נספו בשריפה שפרצה בקומה שנייה של בניין מגורים בן חמש קומות ברחוב "כנסת מרדכי" בעיר. 12 נפגעים נוספים חולצו מהבניין במצב קל עד בינוני.

הנספים בשריפה הם אפרת (בת 4) וצבי (2) ז"ל למשפחת גינזבורג. מפרטים ראשוניים עולה כי הוריהם נסעו לירושלים והם שהו בדירה עם אחיותיהן הגדולות. ככל הנראה מנורת לילה שהתפוצצה ונפלה על מיטה היא שגרמה לדליקה. הילדות רצו אל השכנים כדי להזעיק עזרה. לא ניתן היה לחלץ את שני הילדים הקטנים מהשריפה, והם אותרו לאחר מכן ללא רוח חיים.

ארבעה צוותים של לוחמי האש הגיעו אל הזירה. הם הבחינו בשני ילדים שנלכדו במרפסת בקומה החמישית. הכבאים פרצו את דלת הכניסה, נכנסו אל הדירה, ולאחר שסרקו אותה חילצו את הילדים מהמרפסת. בשל העשן הכבד במקום, לוחמי האש הורו לדיירי הבניין להתפנות ממנו. מדוברות כיבוי האש נמסר כי הכוחות ממשיכים לסרוק את הדירות הנוספות ולבצע פעולות כיבוי במוקד הבעירה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזנקו אל הזירה בעקבות קריאה שהתקבלה בשעה 21:07 במוקד מד"א. דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי הצוותים העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו לבית החולים "שערי צדק" ארבעה בני אדם שנפגעו משאיפת עשן: צעיר כבן 22 במצב בינוני, אישה כבת 35 ושני ילדים כבני 7 ו- 9 במצב קל. שמונה בני אדם נוספים ששאפו עשן טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי.

שימי זונשיין, מתנדב 'צוות הצלה' שהגיע לזירת האירוע, תיאר את שראו עיניו: "עם הגעתי למקום הבחנתי בלהבות שפרצו מבית בבניין מגורים. מהדירה נשמעו זעקות לעזרה ואזרחים ניסו לחלץ את הנפגעים. כעבור זמן קצר הגיעו למקום צוותי כבאות והצלה, שחילצו מספר נפגעים שהועברו לטיפול מתנדבי מד"א ו'צוות הצלה' בפיקודו של הפראמדיק דרור עיני".

צוותי אגף רווחה, עובדים סוציאליים ופסיכולוגים של עיריית ביתר עילית הוזעקו לטפל במשפחה.

(עודכן: 23:54)

תגיות:ביתר עיליתשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה