חדשות בארץ

הפיגוע בברקן: כוחות צה"ל פעלו הלילה בכפרו של המחבל

במערכת הביטחון רווחת ההערכה כי יידרשו מספר ימים כדי לאתר את המחבל. ראש הממשלה נתניהו אמר אמש: "אנחנו נתפוס את המרצח המתועב הזה ונבוא איתו חשבון"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות הביטחון המשיכו גם הלילה (שלישי) במצוד אחרי המחבל אשרף נעאלווה, שביצע שלשום את פיגוע הירי באזור התעשייה ברקן. בפיגוע נרצחו קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי הי"ד. במסגרת הפעילות, שהתמקדה בגיזרת טול כרם, נכנסו חיילי צה"ל אל הכפר שוויכה, מקום מגוריו של המחבל, וביצעו בו מספר מעצרים. החיילים - יחד עם כוחות שב"כ - ממשיכים גם בשעה זו בסריקות לאיתורו של המחבל.

ההערכה הרווחת במערכת הביטחון היא כי יידרשו מספר ימים נוספים כדי לאתר את המחבל. ככל הנראה הוא פעל לבדו ולא הכין לעצמו מראש מקום מסתור. 

בנאום שנשא אמש במהלך חנוכת בית כנסת ברמת הגולן, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיגוע הרצחני בברקן ולמרדף הנמשך אחרי המחבל: "אנחנו מצטערים היום כשאנחנו נפרדים מקים יחזקאל וזיו חג'בי זכרונם לברכה. ה' יקום דמם. אנחנו נתפוס את המרצח המתועב הזה ונבוא איתו חשבון. דמם של אזרחי ישראל לא יהיה הפקר".

בפעילויות בטחוניות שבוצעו ברחבי יהודה ושומרון במהלך הלילה, עצרו כוחות הביטחון שבעה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. בסריקות שעשו חיילי צה"ל במרחב הכפר בית סירא, נתפסו כספי טרור בשווי אלפי שקלים. מצה"ל נמסר כי "פעילות זו מתקיימת כחלק מהמערכה נגד כספים המשמשים לטרור. הממצאים הועברו לידי כוחות הביטחון".

תגיות:צה"לפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה