כתבות מגזין

דידי הררי על התקף הלב שעבר: "עצמתי עיניים ואמרתי להשם ’מה שיהיה - יהיה"

ביום כיפור האחרון נאלץ שדרן הרדיו דידי הררי לא לצום, לאחר שעבר התקף לב. בתוכניתו ריגש את המאזינים כשסיפר על החוויה המטלטלת, ועל התובנות שבצדה 

שדרן הרדיו דידי הררי (צילום מסך)שדרן הרדיו דידי הררי (צילום מסך)
אא

זה קרה בערב יום כיפור. שדרן הרדיו דידי הררי שיחק עם הנכד שלו כשלפתע הרגיש כאבים עזים בחזה. "התעלמתי מהכאב, אבל הבת שלי לא ויתרה והזמינה את מד"א".

כשהפרמדיקים הגיעו הם חיברו אותו למכשירים, והודיעו לו: 'אתה חווה עכשיו התקף לב'. באותם רגעים עצם הררי את עיניו, לקח נשימה עמוקה והתחבר לבוראו. "עצמתי עיניים ואמרתי לבורא עולם 'יהיה מה שיהיה'", סיפר הררי, וריגש את אלפי מאזיניו בתוכנית הרדיו הקבועה. 

כידוע, הררי הוא אדם מאמין ובעבר, לא פעם התבטא ואמר כי לא משנה עד כמה סדר יומו לחוץ - את התפילין והדף היומי, הוא לעולם לא שוכח בצד. "גמרת את עיתון הספורט בבוקר? לפני שתעבור לידיעות הנוראיות של מה שקרה היום - תן מבט על הדף היומי, תקבל חומר למחשבה ותוכל לרוץ עם היום הזה בצורה נפלאה".

בראיון לאתר פיצ'יפקעס לפני כשנתיים, אמר הררי כך: "אותי מעניין העולם המטאפיזי, מה שמחכה לנו אחרי. בכל הנושא הזה של לפתוח את הבוקר עם תפילה שבה אתה אומר את 'אלוקיי, הנשמה הזו שנתת בי טהורה...', ואת כל מה שקורה עם זה - זה עושה לי תחושה הרבה יותר טובה שיש מי ששומע. שאתה אומר תודה על הבוקר הזה שפתחת עיניים".

 

"יש לי תוכנית, אבל אם זה משתנה זה בסדר גמור"

ממשיך הררי ומספר על צדיק המופיע באחד מקטעי הגמרא שאותה למד. "זה מישהו שיוצא מהבית ואומר כל בוקר 'ריבונו של עולם, תודה רבה על כל מה שאתה נותן לי היום, כי כל מה שאתה נותן לי היום - זה בדיוק מה שאני צריך'. זה דבר שהוא עמוק מאוד. אני זוכר שנסעתי לרדיו וכל הדרך חשבתי על זה: מה זה אומר להודות על מה שאתה נותן לי, מראש, כי כל מה שאתה נותן לי זה בדיוק מה שאני צריך?!".

וזה בדיוק מה שהוא עושה כל יום. "יש לי תוכנית, אבל אם זה משתנה זה בסדר גמור - כי ככה בדיוק זה צריך להיות", הוא קובע. 

בבית החולים 'מאיר' בכפר סבא שאליו הגיע, הועבר הררי לטיפול נמרץ. "זו הייתה הפעם הראשונה מגיל 13, שלא צמתי בכיפור", אמר בצער. בצאת החג הוא עבר צנתור בהצלחה, והתחדש בלב חדש. "ביום כיפור יצא לי לחשוב על אותם אנשים שעובדים בבית החולים, עובדים קשה מאוד, וכמה כל שביתה שלהם היא מוצדקת", הוא מסכם ומודה לצוות הרפואי שעזר לו לצאת מזה בריא ושלם. 

צפו בדברים שאמר דידי הררי לפני כשנתיים:

 

תגיות:התקף לבדידי הרריאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה