חדשות בעולם

פלורידה: לטאת ענק שמטיילת ברחוב, ומטילה אימה על התושבים - עדיין לא נלכדה

אימה ורעד בפלורידה: אלפי תושבים ספונים בבתיהם כבר שבועיים כתוצאה מלטאת ענק באורך שני מטרים, שמסתובבת ברחובותיה של העיר דייבי. איך היא הגיעה לשם, ולמה היא עדיין מטיילת להנאתה ומפחידה את התושבים?

הלטאה המדוברת (צילום מסך יוטיוב)הלטאה המדוברת (צילום מסך יוטיוב)
אא

אימה ורעד בפלורידה: אלפי תושבים ספונים בבתיהם כבר שבועיים כתוצאה מלטאת ענק באורך שני מטרים, שמסתובבת ברחובותיה של העיר דייבי. לדברי התושבים המבועתים, לטאת הענק הצליחה לגרום לבהלה גדולה בקרב ילדים ומבוגרים, אך על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לכידתה היא עסק מסובך למדי - שכן משקל גופה מגיע ל-70 ק"ג. 

הלטאה משתייכת למשפחת לטאות אסייתיות המכונות 'כוח אסיאתי', וחרף הניסיונות שנעשו ללכוד אותה על ידי אנשי המקצוע - המאמצים עד כה נכשלו, והיא מוסיפה לטייל להנאתה בשכונה. 

בעליה, נער כבן 14, סיפר ל'דיילי ביסט' כי את הלטאה מחזיקה משפחתו בחצר האחורית, בתוך הבריכה. חוסר האחריות של הנער והוריו הוביל לכך שמתוך שלוש לטאות שגידלו בחצר האחורית שלהם, נשארה רק אחת. כעת מבטיח לוכד בעלי החיים מייקל קימל כי ברגע שהלטאה תילכד, הוא ידאג להעבירה למקום שבו ינהגו עמה באחריות, ולא יהיה לה סיכוי לברוח ממנו. 

אחת המשפחות באזור, ליברמן שמה, טוענת כעת כי הלטאה 'אימצה' את החצר האחורית שלה, והגיעה אליה כבר שלוש פעמים. למרות שמדובר בלטאה ענקית, החוק בפלורידה מתיר גידול של חיות מחמד בגודל זה ולכן אין מדובר כאן בעבירה על החוק - זאת למרות שבמקרה כמו זה, התושבים לא רוצים לחשוב מה היה קורה אם מישהו היה 'טועם' את נשיכתה. 

תגיות:לטאהפלורידהאימה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה