חדשות בארץ

האם עסקת המאה מתקרבת? גרינבלט ברמז לפלסטינים

ג'ייסון גרינבלט, שליחו המיוחד של טראמפ: "אף אחד לא יהיה שבע רצון לחלוטין, אבל השלום יכול להצליח רק אם הוא מבוסס על המציאות".

  • ה' אלול התשע"ח
(צילום: יונתן סינדל / Flash90)(צילום: יונתן סינדל / Flash90)
אא

האם עסקת המאה מתקרבת? ג'ייסון גרינבלט, השליח המיוחד של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ למשא ומתן בינלאומי, העניק הלילה (רביעי) רמז לפלסטינים.

בעמוד הטוויטר שלו, צייץ גרינבלט כי "אף אחד לא יהיה שבע רצון לחלוטין מההצעה שלנו, אבל ככה הדברים צריכים להיות כדי להשיג שלום אמיתי. השלום יכול להצליח רק אם הוא מבוסס על המציאות".

הציוץ כתוב ב-3 השפות: עברי, ערבית ואנגלית, ועליו חתמים, מלבד גרינבלט, גם שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי, שגריר ארה"ב בישראל, דיויד פרידמן, ויועצו וחתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר.

הדברים נכתבו לאחר שיו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן החריף את התבטאויותיו נגד התוכנית שזכתה לכינוי 'תוכנית המאה' של הנשיא טראמפ.

"אני מבטיח שנסכל כל תוכנית חד צדדית שמנסה באופן מלאכותי להביא לשלום. היינו הראשונים להילחם בתוכנית של טראמפ ונמשיך להיאבק בה ככל יכולתנו. זו לא תוכנית המאה, אלא הסטירה של המאה", דברי אבו מאזן.

כזכור, לפני שבועיים דיווחה סוכנות הידיעות כי ממשל טראמפ צפוי להרחיב את הצוות המיוחד לענייני שלום במזרח התיכון, בהובלתם של קושנר וגרינבלט. מהלך זה מראה על נכונותם של האמריקנים להתקדם לעבר מימוש "עסקת המאה".

תגיות:פלסטיניםעסקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה