חדשות בעולם

מזעזע: ישראלים עברו לינץ’ ברומניה על ידי שוטרים מקומיים

ישראלים שעשו את דרכם במונית למסעדה בבוקרשט - נקלעו לזירה שבה התחוללו תקריות אלימות. השוטרים המקומיים, שמשום מה חשדו בישראלים כי יש להם חלק בהפרות הסדר - עיכבו אותם במקום, ומנעו מהם להמשיך הלאה בדרכם. מאוחר יותר הם שוחררו - אך לא לפני שהוכו בצורה אלימה על ידי השוטרים. שגרירות ישראל ברומניה מגנה כעת את האירוע, ופונה לישראלים להגיש תלונה כנגד משטרת בוקרשט

צילום מסך מזירת האירוע כפי שדווח בתקשורת המקומיתצילום מסך מזירת האירוע כפי שדווח בתקשורת המקומית
אא
תקרית מזעזעת ברומניה: שלושה ישראלים שעשו את דרכם במונית למסעדה בבוקרשט - נקלעו לזירה שבה התחוללו תקריות אלימות שבהן היו מעורבים עשרות מקומיים. השוטרים המקומיים שמשום מה חשדו בישראלים כי יש להם חלק בהפרות הסדר - עיכבו אותם במקום, ומנעו מהם להמשיך הלאה בדרכם.
 
לדבריהם, במקום לשחרר אותם ולהתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה להם - השוטרים היכו אותם נמרצות עד כדי גרימת חבלות קשות. השלושה שהתראיינו לתוכנית בוקר בערוץ 12 התבטאו ואמרו כי כשישראלי שומע 'רומניה' מיד קופצת קונוטציה שלילית על ישראלים שהולכים בכדי להתפרע. "מה שקרה לנו הוא שונה לגמרי", מסביר אבי שדה. "אנחנו סגרנו מסעדה, ותכננו ללכת לפינוק בערב. המונית הגיעה למלון לאסוף אותנו, ובזמן הנסיעה פתאום ראינו מחסום והבנו שיש הפגנות אזרחים נגד הממשל. נהג המונית התחיל להאט, הגענו למחסום והשוטרים שלפו אותנו מהמונית".
 
לדבריו שדה, השוטרים החלו  להכותם ולבצע בהם לינץ', כפשוטו. "הם היו עם קסדות, אלות וכלים מיוחדים. ירו באוויר כאילו אנחנו עבריינים או אפילו טרוריסטים. הוציאו אותי מהמונית ופשוט התחילו להכות ולהשתולל - הרגשתי שאני בלינץ'", סיכם.
 
רק כשהציגו השלושה את הדרכונים המעידים כי הם תיירים מישראל, הם שוחררו - אך שגרירות ישראל ברומניה מגנה כעת את התקרית החמורה וכותבת כי מדובר ב"מקרה בלתי מתקבל על הדעת וחמור מאוד". 
תגיות:יהודיםלינץ'רומניהסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה