חדשות בארץ

"מתנצלת שההורים שלי אוהבים לעשות בלאגנים בתקשורת"

מסעיר את הרשת: מה באמת קרה בקורס הצניחה שבו השתתפו כ-50 חיילים דתיים, בשבוע שעבר? פוסט שכתבה פעילה חילונית פמיניסטית מצייר כעת תמונה שונה בתכלית, מזו שהתפרסמה בתקשורת

אא

תקרית שהתפרסמה בשבוע שעבר בקורס צניחה צה"לי הצליחה לעורר זעם ברשתות החברתיות, בעקבות פוסט שכתבה אמה של מדריכת הצניחה - שהיא גם לא אחרת מאשר אשת התקשורת שירה מרגלית, בתו של המגיש המיתולוגי דן מרגלית.

הכל התחיל לאחר שמרגלית צייצה ברשת 'טוויטר' ש-50 חיילים דתיים הפנו אל המדריכה את גבם בזמן שהדגימה תרגיל - ציוץ שכמובן גרר עליהום תקשורתי כולל תגובות של דובר צה"ל, ראש אכ"א ואנשי ציבור שבחרו לצאת למתקפה על החיילים הדתיים.

אלא שבין הקולות המגנים - עלה קול אחר ולא צפוי מכיוונה של פעילה חילונית בשם הלה אשר, שמציירת תמונה שונה לחלוטין מזו שצוירה בתקשורת. "היי שירה מרגלית אמא של", פותחת אשר את הפוסט שלה. "אני כותבת לך כאישה, פמיניסטית, חילונית. תחפשי עלי קצת ותביני שאני כנראה 'מהצד הנכון'".

בנקודה זו מסבירה אשר את מה שבאמת קרה באותה תקרית - ממי שהיה נוכח שם. "החיילים הפנו את הגב 'בפקודה' של המפקד שהגיע למקום על מנת לברר את מה שקורה, ואת זה אני יודעת ממי שהיה שם. קטע, מסתבר שלא רק בתך הייתה שם. החיילים ביקשו בצורה עדינה לדעת אם יש מדריך שיוכל להדגים עבורם- מה שנראה לי כמו בקשה לגיטימית. לבקש מותר. בטח אם זו לא שעת חירום, ויש מישהו שיכול להדגים".

ממשיך הפוסט וטוען כי מה שהיה בין החיילים לבין בתם בפועל - הוא שונה בתכלית ממה שהיא ניסתה לצייר בתקשורת. "החיילים ניגשו אל החיילת, הסבירו בנועם מה ביקשו, מה קרה והתנצלו בפניה במידה והיא נפגעה. וראי איזה פלא: בתך בעצמה אמרה להם שהיא 'מתנצלת שההורים שלי אוהבים לעשות בלאגנים בתקשורת' וזה הציטוט במקור.

"אני נרדמתי בקושי אחרי יום קשה שבו נאלצתי לשמוע את הצד הנוסף בסיפור, את אחי החייל, שמספר לי את מה שקרה. אבל היי, אמא-של, מה זה משנה בכלל שלכל אמת יש שני צדדים? הרי לחיילים אסור להגיב בזמן שאת יכולה להפיץ שקרים תחת כל פוסט רענן".

את הפוסט שלה מסיימת אשר בקריאה מיוחדת לשירה מרגלית, לעשות "חשבון נפש על כמות הטוב שהוספת למדינה שלנו - לעומת כמות הרע".

 

תגיות:צבאתקשורתהתנצלותדתייםהדתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה