הורי לוחמים לרמטכ"ל: בטל את עונש ימי המחבוש ללוחם שענד פאץ' "משיח" על מדיו
לוחם מחטיבת הנח"ל נשפט ל-30 ימי מאסר לאחר שנתפס עם סמל "משיח" על מדיו במהלך סיור של הרמטכ"ל. הורים ללוחמים דורשים לבטל את העונש: "זו יריקה בפרצופם של הלוחמים, תפסיקו להילחם באמונת ישראל"
הידברות
14.05.26 | 08:01



