חדשות יהדות

"המסעדה גם ככה סגורה בשבת, אך מאז שהפכנו לכשרים - החיים שלנו הרבה יותר קלים"

לפני כשנתיים החליטו הבעלים האיטלקיים של מסעדת 'אוסטריה דה פיורלה' שבתל אביב, להפוך את המסעדה לכשרה - צעד שהיום הם מברכים עליו, ומודים שהיה זה "צעד חכם"

אא

לפני כשנתיים החליטו הבעלים האיטלקיים של מסעדת 'אוסטריה דה פיורלה' שבתל אביב, להפוך את המסעדה לכשרה - צעד שהיום הם מברכים עליו, ומודים שהיה זה "צעד חכם".

"מאז שהפכנו להיות כשרים, החיים שלנו הרבה יותר קלים", אומרים בני משפחת פורנרי בראיון ל'ווינט'. בשנת 1986, כשרק נפתחה, הייתה המסעדה שלהם היחידה מסוגה בארץ, שמכרה אוכל איטלקי אותנטי. 

פבריציו פורנרי, בנה של אם המשפחה פיורלה פורנרי, עובד בעסק המשפחתי מאז שהשתחרר מהצבא ואומר כי "מאז שעברנו לכשרות במסעדה, החיים שלנו הרבה יותר קלים כי אין בשר שצריך להתעסק איתו". ולמי שמרים גבה ושואל כיצד זה במסעדה איטלקית אין בשר, משיב פבריציו ואומר כי "לבשר יש תחליפים, וגם ככה יש יותר ויותר אנשים שלא אוכלים אותו. קינוחי פרווה לעומת זאת, זה לא קינוחים. אני מבין בולונז עם סויה שיש לו בול את אותו הטעם של הבולונז הבשרי, כי ברגע שמכירים את הטעם המקורי של המנה - אין בעיה לייצר אותה. אבל טירמיסו אמיתי אין שום דבר להכין בלי מסקרפונה".

"המעבר לכשרות לא היה כזה מהפך גדול אלא יותר שינוי טבעי, כי המסעדה גם ככה הייתה סגורה בשבת כי אימא לא הסכימה להגיש בשר לבן או פירות ים", אומר האח של פבריציו, אנזו. 

תגיות:מסעדותכשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה