חדשות בארץ

"תתביישי לך, תל אביב". נכדתו של ראש הממשלה המנוח בפוסט זועם

"תתביישי לך תל אביב - עיר שמקדשת את ההווה ומעריצה את העתיד - אבל אינה מכבדת את העבר": מיכל דיאמנט, נכדתו של ראש הממשלה השביעי של ישראל יצחק שמיר ז"ל, בפוסט זועם במיוחד על התנהלותה של עיריית תל אביב

אא

נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר, שכיהן כראש הממשלה השביעי של ישראל ונפטר לפני שש שנים - בפוסט זועם על התנהלותו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי על רקע הנצחת סבה. לדבריה, למרות ששש שנים חלפו מאז פטירתו - עיריית תל אביב מתמהמהת עם הנצחתו, וטרם קראה רחוב על שמו בעיר. 

"שש שנים חלפו מאז נפטר סבא שלי, ראש ממשלת ישראל לשעבר יצחק שמיר ז"ל, והעיר שבה התגורר רוב חייו, תל אביב - עוד לא מצאה לנכון להנציח את זכרו", אמרה הנכדה מיכל דיאמנט בראיון לערוץ 12. 

בפוסט זועם במיוחד תוקפת דיאמנט את עיריית תל אביב, וכותבת כך: "תתביישי עיריית תל אביב-יפו, שדווקא אחד מראשי הממשלה היותר תל אביבים שהיו כאן, שחי וגר בה מיומו הראשון בארץ - דווקא הוא אינו זוכה להיות מונצח על ידך, בניגוד לעיריות אחרות בארץ שכבר עשו זאת. תתבייש ראש העיר רון חולדאי, שכשנשאלת על כך בתוכנית רדיו, השבת שאתה עומד בקשר עם המשפחה בעניין זה, כשבפועל מעולם לא היית איתנו בקשר ישיר, אלא רק דרך 'שליחי שליחים', ורק לאחר פניות שלנו אליכם".

דיאמנט ממשיכה וכותבת שלבסוף הציע חולדאי להנציח את יצחק שמיר ברחוב קטן במתחם חסן ערפה. "עם כל הכבוד, רחוב קטן אינו הדרך הראויה להנציח ראש ממשלה, ונראה כי גם מי שהעביר לנו את ההצעה הזו יודע זאת, ולכן העניין לא עלה שוב. תתביישי ועדת השמות של עיריית תל אביב, שחזרה והסבירה לנו ברצינות ובפירוט מדוע אסור בשום אופן להפר את החוק לפיו לא מנציחים בתל אביב אדם, בטרם עוברים שנתיים מיום פטירתו - אבל נעלמה לה באופן תמוה בדיוק כאשר חלפו שנתיים מיום פטירתו של סבי. תתביישי לך תל אביב - עיר שמקדשת את ההווה ומעריצה את העתיד - אבל אינה מכבדת את העבר", חותמת דיאמנט. 

 

תגיות:שםיצחק שמיררחובתל אביבנכדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה