בריאות ותזונה

בכפר הדייגים האיטלקי - אנשים חיים עד גיל 100 ללא מחלות. מה הסוד שלהם?

תעלומה: מה גורם לתושבי כפר דייגים קטן באיטליה להישאר בריאים וחזקים ולהאריך חיים גם אחרי גיל 100? זה בדיוק מה שביקש לבדוק הקרדיולוג ד"ר אסים מלהוטרה המתמחה בבעיות לב שנגרמות כתוצאה מהשמנת יתר

אא

תעלומה: מה גורם לתושבי כפר דייגים קטן באיטליה להישאר בריאים וחזקים ולהאריך חיים גם אחרי גיל 100? זה בדיוק מה שביקש לבדוק הקרדיולוג ד"ר אסים מלהוטרה המתמחה בבעיות לב שנגרמות כתוצאה מהשמנת יתר.

יחד עם עמיתו למחקר, הבימאי דונאל או'ניל - יצאו השניים לכפר פיופי וחזרו עם ממצאים מרשימים במיוחד: מסתבר שהדייגים בכפר שומרים מזה שנים על אותה תזונה, שמורכבת מ-10 מזונות פשוטים אך מוכחים מדעית כמונעי מחלות כמו סוכרת והשמנת יתר, שהפכו למכה עולמית בעשורים האחרונים.

"דיאטת 21 הימים", כך נקראת השיטה שהשניים עומדים בראשה כעת, שבה מככב שמן זית מכתית מעולה כאחד המאכלים המומלצים לשמירה על בריאות הלב. "בפיופי צורכים האנשים לפחות רבע כוס שמן זית כתית מעולה ביום, כדי להגיע לבריאות לב טובה".

מאכלים נוספים שמהם ניזונים בכפר הדייגים פיופי הם אגוזים ושקדים (שהם בעלי סיבים תזונתיים חשובים), כרובית, קישואים, ברוקולי, חצילים, בטטות, בצל ו(איך לא) דגים.

תגיות:בריאותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה