חדשות בארץ

טרור בלוני התבערה נמשך; צה"ל תקף שתי עמדות של החמאס

משעות הבוקר פרצו עשר שריפות בשטחי עוטף עזה. צה"ל תקף שתי עמדות תצפית של החמאס

טרור ההצתות: נחל עוז, 17 במאי 2018 (צילום: Moshe Shai/Flash90)טרור ההצתות: נחל עוז, 17 במאי 2018 (צילום: Moshe Shai/Flash90)
אא

הפלסטינים ממשיכים גם היום (שני) בניסיונות להצית את שדות עוטף עזה. משעות הבוקר פרצו כעשרה מוקדי שריפות באזור הסמוך לרצועה, ועל פי המסתמן רובן נגרמו כתוצאה כתוצאה משיגור בלוני תבערה מהרצועה.

מקורות פלסטיניים דיווחו כי צה"ל תקף שתי עמדות תצפית של ארגון החמאס, בג'בליה ובבית חאנון. דובר צה"ל אישר כי "לפני זמן קצר, כלי טיס של כוחותינו תקף שתי עמדות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. העמדות סמוכות לנקודה ממנה מחבלים שיגרו בלוני תבערה שהציתו שריפות בשטח הארץ. התקיפה בוצעה בתגובה לטרור האש שמוביל ארגון הטרור חמאס כנגד אזרחי ישראל וריבונותה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר בשדרות – ביקור ראשון שלו בגיזרה מאז החלו הפלסטינים לפני שלושה חודשים בשיגור עפיפונים ובלוני תבערה מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף. הוא אמר כי הממשלה הורתה לצה"ל לעצור את טרור האש החדש של הפלסטינים, והדגיש כי ישראל אינה מוכנה לקבל הפסקת אש שלא תכלול את הפסקת שיגור העפיפונים והבלונים: "איננו מקבלים את זה, אמרתי את זה אתמול בצורה הכי ברורה, וכדאי שיקשיבו לי - במיוחד בצד השני. אין דבר כזה מבחינתנו הפסקת אש שמחריגה את עפיפוני האש ובלוני האש. אין דבר כזה. מבחינתנו זה לא קיים, ולכן אנחנו בעיצומו של מהלך. אגיד את זה בפעם השביעית ואני מקווה שהדבר הזה יחדור, אבל אם זה לא יובן על ידי המילים שלי – זה יובן על ידי המעשים של צה"ל".

תגיות:עוטף עזההצתות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה