חדשות בארץ

נתניהו בשדרות: המאבק נגד החמאס ממושך, העוצמה שלנו תכריע את הטרור

ראש הממשלה הגיע לביקור באזור הדרום – לראשונה מאז החלו הפלסטינים לשגר עפיפונים ובלוני תבערה לעבר שטח ישראל

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר לביקור בשדרות ונפגש עם ראשי רשויות בעוטף עזה. זהו ביקורו הראשון של נתניהו בגיזרה מאז החלו הפלסטינים לפני שלושה חודשים בשיגור עפיפונים ובלוני תבערה מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף.

לאחר הפגישה עם ראשי הרשויות אמר נתניהו לכלי התקשורת: "אמרתי להם [לראשי הרשויות] שאנחנו במאבק ממושך. כשם שאנחנו משלימים עכשיו את בלימת המנהרות וכשם שאנחנו פעלנו והצלחנו לעצור את ההסתערות ההמונית על הגדרות – כך הנחינו את צה"ל למגר ולעצור את טרור העפיפונים ובלוני האש. אנחנו בתוך התהליך, בעיצומו".

נתניהו חזר על דבריו אתמול בישיבת הממשלה, לפיהם ישראל אינה מוכנה לקבל הפסקת אש שלא תכלול את הפסקת טרור האש החדש של הפלסטינים הגורם לנזקים כבדים לשדות של יישובי עוטף עזה: "איננו מקבלים את זה, אמרתי את זה אתמול בצורה הכי ברורה, וכדאי שיקשיבו לי - במיוחד בצד השני. אין דבר כזה מבחינתנו הפסקת אש שמחריגה את עפיפוני האש ובלוני האש. אין דבר כזה. מבחינתנו זה לא קיים, ולכן אנחנו בעיצומו של מהלך. אגיד את זה בפעם השביעית ואני מקווה שהדבר הזה יחדור, אבל אם זה לא יובן על ידי המילים שלי – זה יובן על ידי המעשים של צה"ל".

ראש הממשלה ציין כי הוא "גאה בתושבי העוטף הנפלאים שעומדים מול ימים לא קלים", והביע את אמונו "בעוצמה המשותפת שלנו להדוף, להרתיע ובסופו של דבר גם להכריע את הטרור הזה של עזה".

בתשובה לשאלה מה הוא אומר להורים שילדיהם ישנים במקלטים למעלה מ- 100 ימים, הבהיר נתניהו כי המאבק נגד טרור האש העזתי הינו תהליך ממושך: "אנחנו לא מתעלמים משום דבר. הייתי עכשיו בגן ילדים, ראיתי פה ילדים קטנים, אנחנו מחויבים להם וזה מהלך ממושך. אני לא רוצה להגיד לאף אחד שהדבר נגמר. שלשום פעלנו בעוצמה אדירה אל מול חמאס במכה החזקה ביותר שהם ספגו מאז צוק איתן. צריך להבין שכל מי ששואל אותי את השאלות האלה - צריך להיות ערוך להמשך המאבק".

תגיות:נתניהוחמאסשדרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה