בריאות ונפש

מחלות בראי הרפואה הטבעית (לא עלינו)

אלו סיבות עיקריות גורמות להיווצרות מחלה? מהם ארבעת השלבים שקורים במהלך התפתחותה? כיצד מתהווה מחלה כרונית?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תקופת המחלה קודמת לסימפטומים (נזלת למשל) ולא הם עצמם המחלה!!! והרפואה המערבית עוצרת תהליך זה!!! לפני פריצת הסימפטומים הגוף מדבר איתנו. אנו פשוט לא יודעים להקשיב ולפרש את שפתו: דכדוך, כאב או דלקת למשל, זו שפת הגוף. כל אלה מרמזים על כך שהגוף דורש שנפעל ונעשה משהו!!!

 

הגורמים העיקריים למחלה

* מחלה נגרמת כאשר יש הרבה רעלים ממזון ופסולת מהרקמות המתות. חומר אורגני אמור לשמש לבניית הגוף וליצירת אנרגיה. כל דבר אחר זה פסולת לגוף, למשל: קפה שגורם לגירוי רקמות שונות כמו הלב, ונזקים שונים בגוף כמו: זרם דם חזק ועומס על הכליות והיחלשותן. כדי לפלוט רעלים צריך לבזבז אנרגיה יקרה של הגוף ואכילה לא נכונה יוצרת פסולת ומבזבזת אנרגיה שאמורה ללכת לניקוי וריפוי.

* מחלה נגרמת כאשר ישנה תשישות במערכת העצבית, היא נחלשת וקשה לה לפנות רעלים. לכן צריך אברי פינוי פסולת חזקים ולא מותשים (עור, כבד, כליות, ריאות ומעיים). טיפולי מגע מחזקים את המערכת העצבית ולכן גם הם בנוסף לתזונה טובה יכולים לעזור לגוף לפלוט רעלים!!!

כמו כן, צריך חומרי דלק נכונים לריקון כמו מינרלים וויטמינים מפירות וירקות חיים כי בלעדיהם לא ניתן לפנות רעלים (הם האקונומיקה שבטבע).

 

4 שלבים קורים בהתפתחות מחלה

שלב ראשון - אקוטי: המחלה מתפשטת בגוף במהירות וחולפת במהירות. המחלה תהיה אלימה ככל שהגוף חזק, לכן צריך לנוח. אסור לדכא את השלב הזה כי אז תתכן התפתחות של מחלה לא פשוטה, למשל: נזלת או שפעת קלה שעלולות להפוך לדלקת ריאות.

שלב שני - תת אקוטי: שלב זה נוצר עקב דיכוי השלב הקודם ע"י תרופות שונות. למשל, ברונכיטיס עלולה להיווצר מיבוש נזלת ע"י תרופות לייבושה, וכעת הגוף צריך לאגור יותר כוח על מנת להוציא את הרעלים ממקום עמוק יותר ולרפאו ולכן הריפוי ייקח זמן רב יותר.

שלב שלישי - מחלה כרונית: מחלה כרונית, בד"כ, מתיישבת באיבר מסויים. למשל, הצטננות ההופכת לשיעול כרוני שיכול להפוך לאסטמה בהמשך. הרעלים דוכאו במערכת הנשימה העליונה ואז ירדו מטה לכיוון הריאות. ואז הרופא נותן לחולה תרופות מקבעות ליחה לאסטמה (ולצערנו הליחה נשארת בתוך הריאות עצמן ללא התפנות החוצה).

שלב רביעי - מחלה ניוונית: האיבר החולה מתנוון. למשל, איבר שנחלש בגלל שדיכאו אותו אינספור פעמים כמו במקרה של משאפי הסטרואידים שניתנים בהתקף אסמטי. הסטרואידים סוחטים מהרקמה את כוחותיה ולכן היא לא תנסה לנקות את הליחה ואז האיבר נחלש. התפרצות מחודשת של התקף אסטמה זה ניסיון של הגוף לנקות רעלים לאחר צבירת כוח במשך תקופה מסויימת. אך הגוף לא מצליח בגלל התרופות שמדכאות אותו. בשלב זה כשיש התקפים חמורים הרפואה המערבית מצילת חיים!!! משלב זה קשה מאוד להתרפא, אך זה אפשרי אם לא עוצרים את הסימפטומים השונים עם תרופות כימיות במקרים של אסטמה ומטפלים בסימפטומים באמצעים טבעיים בלבד!! יש נקודות לחיצה מיוחדות באיזור בית החזה העליון שמשלבים זאת עם תרגילי נשימה וכל זה עוזר מאוד לעצור התקפי אסטמה קשים ללא תרופות!!

 

כיצד מתהווה מחלה כרונית?

כתוצאה מהסיבות הבאות המחלה אינה מגיעה לסיומה והיא עלולה להפוך למחלה כרונית בלתי מוגבלת בזמן, שמסתיימת לעיתים בנכות או מוות.

אי סילוק הגורמים למחלה, למשל: חולה עם לחץ דם גבוה הממשיך לצרוך מזונות עתירי מלח, שומן רווי וכולסטרול, למלא את ביטנו, לאכול בשעות לילה מאוחרות ולכן לחץ הדם שלו אינו יורד.

צריכת תרופות המדכאות פעילויות ריפוי חיוניות של הגוף. לדוגמא, תרופות נגד שיעול  שאינן מאפשרות לגוף לסיים את מלאכת ניקוי דרכי הנשימה.

נזקים בלתי הפיכים שנוצרו בגוף. למשל: עישון מתמשך עלול לגרום לשינויים מבניים בלתי הפיכים בראות, או למשל, צריכה ממושכת של אלכוהול העלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים לתאי הכבד (צמקת הכבד).

לרכישת הספר 'רזי התזונה – להתנקות, להבריא, לרזות בקלות' היכנסו להידברות שופס או הקליקו כאן 

תגיות:מחלותרפואה טבעיתבריאותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה