בריאות ותזונה

איך בצל סגול יכול לעזור בחיזוק שורשי השיער שלכם? הטיפ שאתם הולכים לאמץ

ככל שאנחנו מתבגרים, כך הולך ופוחת הקולגן הטבעי שמיוצר בגופנו עד שבסביבות גיל ה-30, אנחנו נדרשים להתחיל לצרוך אותו בצורה חיצונית. איך זה קשור לנשירת שיער כרונית, ובמה כבר יכול בצל סגול להועיל?

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אא

ככל שאנחנו מתבגרים, כך הולך ופוחת הקולגן הטבעי שמיוצר בגופנו עד שבסביבות גיל ה-30, אנחנו נדרשים להתחיל לצרוך אותו בצורה חיצונית. גורמים נוספים שמשפיעים על ירידה של ייצור הקולגן בגופנו הם צריכה עודפת של מתוקים, סטרס נפשי וחרדות ועישון סיגריות. 

כשהקולגן בגופנו פוחת, פוחתת בין היתר גם עמידות שורשי השיער שלנו בפני נזקי הזמן והתעשייה, אלא ששלל פתרונות שמוצעים ברשת - די פותרים לנו גם את הבעיה הזו. 

בין כל הפתרונות מוצע פיתרון מפתיע במיוחד של תמיסה אותה מורחים על שורשי השיער, ונשים רבות שניסו אותה דיווחו כי היא עובדת. "אני ראיתי שינוי כבר אחרי חודש", כתבה אישה אחת מתחת למאמר שהכוכב שבו, תאמינו או לא, היה הבצל הסגול. 

מה שאתם צריכים לעשות הוא לגרד כמה בצלים סגולים עד שמתקבלת כמות יפה של מיץ, ולעסות את התמיסה הזו על הקרקפת ועל השיער. אני השארתי את זה למשך 15 דקות, ואחר כך שטפתי במים פושרים והשיער יצא פשוט משיי. "אמנם זה הולך לגרום לריח לא הכי נעים, אבל האמינו לי - זה חולף תוך זמן קצר, ואתם מרוויחים את אחת העצות היותר יעילות שניסיתי", כתבה האישה. 

תגיות:חיזוקבצלשיערטיפנשירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה