חדשות בארץ

"הקב"ה מחזיר בכפליים על עשיית חסד": חרדית זכתה במיליון ש"ח בהגרלת ’תנובה’

450 אלף מעטפות נאספו למחרת חג השבועות מנקודות מכירה שונות של 'תנובה' - במסגרת מבצע ההגרלה הגדול. כעת מתפרסם כי מי שזכה בפרס הגדול היא משפחה חרדית בת שש נפשות, שהתגוררו בדירת הורי האם מאז שנישאו והיו בעיצומו של תהליך רכישת דירה בצפון הארץ

אילוסטרציה: shutterstockאילוסטרציה: shutterstock
אא

450 אלף מעטפות נאספו למחרת חג השבועות מנקודות מכירה שונות של 'תנובה', במסגרת מבצע ההגרלה הגדול. כעת מתפרסם כי מי שזכה בפרס הגדול היא משפחה חרדית בת שש נפשות, שהתגוררו בדירת הורי האם מאז שנישאו והיו בעיצומו של תהליך רכישת דירה בצפון הארץ.

האברך סיפר כי בחג השבועות האחרון, התפלל לקב"ה שיזכה ללמוד תורה בשלווה וללא הפרעה, והודה על כך שתפילתו נענתה. רעייתו העונה לשם לאה, סיפרה כי בביתם צורכים רק מוצרי תנובה למהדרין, ולכן לא היה להם קשה לארגן את 10 האריזות למוצרים השונים במעטפה שנשלחה להגרלה.

אמה של לאה שהתראיינה אף היא, סיפרה כי מאז שבני הזוג נישאו אם נסמכים על שולחנם, ונעזרים בהם כספית - אך מה שעשתה לאה עבור אחיה מיד אחרי שהתחתנה, הוא זה שזיכה אותה במתנה זו, לדברי האם. מסתבר שאחיה של לאה נישא מיד אחרי שהיא התחתנה, וכמתנת חתונה העניקה לו את כל כספי החתונה - כדי שיוכל לעשות לביתו. "אתם רואים, הקב"ה מחזיר בכפליים על עשיית חסד", אמרה האם.

תגיות:הגרלהאברךזכייהקידוש השםחסדאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה