עלון הידברות

מה גרם לנהורה לעלות מ-25 עלונים ל-200 בשבוע? ראיון עם מפיצה מסורה

האנשים שמגיעים לתפילה של הרב שלמה עופר בראשון לציון נהנים לא רק מהאירוע עצמו – אלא גם מעלוני הידברות שמחלקת להם נהורה אורטס. והם לא מוותרים עליו

אא

"אני בעלת תשובה. בשבילי הכל זה הרב שלמה עופר והידברות", מספרת לי נהורה אורטס כשאני מתעניינת איך ואיפה היא מפיצה את העלונים של הידברות, ובכלל – מאיזו סיבה.

"כבר שנים שאני הולכת בכל יום שני לתפילה בציבור של הרב שלמה עופר בראשון לציון. יש שם תפילה שבוקעת רקיעים ולבבות, יש שם רוחניות חזקה מאד, ותמיד מרגש אותי מאד להגיע לשם. מה שמיוחד באירועים האלה הוא שהם מושכים אליהם את כל המארג החברתי שיש לנו בארץ: מגיעים לשם אנשים מכל הסוגים, החל מכאלה שלובשים ג'ינסים קרועים, ועד לחרדים ממש. מאז שהתחלתי לחלק את העלונים גיליתי שהעלונים האלה מדברים לכל האנשים שמגיעים לשם. הוא פשוט מתאים לכולם – החל מחרדים ועד לאנשים שעדיין לא התחילו אפילו להכיר את עולם היהדות".

האירועים הללו הם המקום העיקרי שבו מחלקת נהורה את העלונים של הידברות, כשנוספים אליו גם מספר אנשים ומקומות באזור מגוריה.

איך התחלת עם ההפצה?

"התחלתי בכלל מהקדשה שעשיתי לעילוי נשמתו של אבא שלי ז"ל. בעקבותיה הציעו לי בהידברות להפיץ את העלון באופן קבוע. האירועים של הרב שלמה עופר הם מקום נהדר לחלק בו את העלונים האלה, הרוחניות המדהימה שיש שם וקירוב הלבבות הם בסיס נהדר, וזה המקום שאליו אני מביאה את העלונים הנהדרים הללו".

הביקוש לעלונים, מתברר, רק הולך וגדל. "כשהתחלתי עם זה, חילקתי 25 עלונים כל שבוע. מאז, הכמות רק הלכה וגדלה, בגלל הביקוש. רק לפני כמה שבועות העליתי שוב את הכמות, הפעם מ-150 עלונים ל-200 עלונים בכל שבוע!".

אנשים גם מגיבים על העלון? נהנים ממנו?

"בוודאי! יש תגובות כל הזמן. את צריכה להבין שאני מחלקת את העלונים בזמן מסוים, קבוע, בתוך התיקון בכל שבוע, כדי לא להפריע לתפילה. ואם במקרה התעכבתי, או לא חילקתי בדיוק בזמן הקבוע – אנשים מיד שואלים אותי מה קרה, איפה אני ואיפה העלונים.

"מישהי תפסה אותי לא מזמן ואמרה לי: 'מה את חושבת לך, מחלקת עלונים והולכת? את יודעת מה העלונים עושים לנו בבית?!', והיא לא היחידה. המון מתלהבים ומספרים כמה הם מקבלים מהעלון. אישה אחת ממש חיבקה אותי, ואמרה לי בדמעות שבזכות העלון היא תוכל ללמוד בשבת עם הבנות שלה. אחרת ספרה שהיא מקריאה את העלון לאישה זקנה בכל שבוע, פשוט יושבת שעה-שעה וחצי ומקריאה לה את כל המדורים של העלון. יש אחת שקוראת את העלון ואז מעבירה אותו לשכנה שלה, שתזכה גם כן.

"גם אני בעצמי נתרמת מהעלון, כמובן. אני בעלת תשובה, כאמור, אבל הבית שלי לא מתנהל בדרך שלי, המשפחה שלי עדיין לא שם. העלון הזה הוא גם דרך בשבילם – להבין ולהכיר יותר את היהדות. זה באמת עלון שמתאים למטרה הזו. הוא העלון הכי ידידותי, עשיר, טוב ומחזק מכל העלונים שאני מכירה. הכל בו ערוך בצורה טובה וברורה, שממש מתאימה למטרה. אני שמחה שיש לי הזכות להפיץ אותו".

להצטרפות כמפיצים (חודש ראשון בחינם + כניסה להגרלה הענקית) חייגו 073-2221388 או מלאו פרטים כאן

תגיות:עלון שבתהפצהעלון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה