כתבות מגזין

"נס כזה לא ראינו מימינו": כשרופאי בית לוינשטיין פקדו את מעונו של הבבא סאלי זצ"ל

אחד מסיפורי המופתים היותר מרגשים שאירעו בזכות הבבא סאלי הקדוש זיע"א. התרגשתם? סיפורים מרגשים נוספים מחכים לכם במשדר המושקע #גם_לי_מגיע, שישודר ביום שלישי הקרוב בערוץ ובאתר הידברות, ובו ישתתף גם המקובל ר' פנחס אבוחצירא. אל תפספסו

הבבא סאלי זצ"הבבא סאלי זצ"
אא

מופתים רבים מיוחסים לרבינו המקובל האלוקי ישראל אבוחצירא זכר צדיק וקדוש לברכה (הבבא סאלי זיע"א), אחד מהם, נס רפואי מדהים בזכות ברכת הרב, הצליח לרגש אותנו באופן מיוחד - הגם שאין מדובר בסיפור אחד כזה. 

זה אירע כאשר באחד הימים נכנסה לבית הרב משלחת מיוחדת של אנשים עם חליפות ועניבות, שבשיחות ביניהם הובן מיד כי מדובר ברופאים. עוזר הרב ניגש לאחד מהם בזמן שהמתינו להיכנס לחדר הרב, וביקש לדעת את סיבת ביקורם. "תשאל את הבחורה שם בפינה, היא תסביר לך הכל", הייתה תשובת הרופא, תוך שהוא מצביע על בחורה צעירה שעמדה על רגליה בפינת החדר, מחכה אף היא לברכת הרב. 

ר' אליהו, עוזר הרב, ניגש לבחורה ושאל אותה לפשר בואה לרב - אך מה גדולה הייתה הפתעתו כאשר הבחורה שאלה בתמיהה: "מה, אתה לא זוכר אותי?". 

עוזר הרב ניסה בכל כוחו להיזכר, אך ללא הצלחה. "אני בטוחה שכשאגיד לך מאיפה אתה מכיר אותי, אתה מיד תיזכר", אמרה הבחורה בחיוך ואז הוסיפה: "זוכר אתה את הבחורה שהגיעה לכאן לפני שלושה חודשים על כיסא גלגלים? זו אני! הגעתי אז לבקש את ברכת הרב, והיום - ישתבח שמו לעד, עומדת אני על רגליי, בריאה ושלימה".

 

תוך שלושה חודשים - השיתוק עבר כלא היה 

ר' אליהו נזכר בה מיד, וכי איך אפשר שלא לזכור את הבחורה שהתחננה בדמעות לברכה לרפואה? "זה כמה שנים שאני מטופלת בבית החולים 'בית לוינשטיין' ברעננה", סיפרה אז הבחורה בדמעות שליש. "ואף אחד מהרופאים לא יודע איך לרפא את רגלי המשותקת. ניסו כבר הכל, ואף אחד לא חושב שאצליח להתרפא אי פעם".

הסיבה שר' אליהו זכר דווקא אותה היא שהיות ולא יכלה להיכנס לחדרו של הרב, ביקשה הבחורה לקרב את כיסא הגלגלים לדלת של חדרו כדי שתוכל להטות אוזנה ולשמוע את קולו של הרב כשהוא מברך אותה ברפואה שלימה. הבחורה הצליחה לרגש אותו, ור' אליהו נענה לבקשתה - אך הבחורה לא הסתפקה בזאת. 

גם לאחר שהרב בירך והיא שמעה באוזניה את הברכה, הפצירה בר' אליהו שייכנס שוב לרב ויבקש ממנו שיבטיח לה שתתרפא. ובכל אותו הזמן ישבה הבחורה ליד הדלת, ולא הפסיקה לבכות. כשהבבא סאלי שמע את בקשתה, צייד את עוזרו בבקבוק מים מיוחדים והורה לבחורה לטבול את רגלה המשותקת במים תוך שהוא מבטיח: "אם היא תעשה כך, אני מבטיח לך שתתרפא במהרה".

 

הרופאים נדהמו: נס כמו זה לא ראו מימיהם  

בני ביתה התרגשו מהמחווה, אך עד מהרה חזרו לשגרתם ולא שאלו בדבר המים - אם עשתה כדברי הרב אם לאו. אך הבחורה לא שכחה, ומדי יום ביומו הרטיבה את הרגל הפגועה במעט המים מן הבקבוק המיוחד. וראה זה פלא, כנגד כל הסיכויים ומעל לטבע ממש, הרגל המשותקת נרפאה תוך שלושה חודשים. 

או אז ניגש אחד הרופאים לר' אליהו ואמר בקול נרגש: "נו, שמעת כבר את הסיפור המדהים שלה? אנחנו הרופאים מבית לוינשטיין, שטיפלנו בבחורה במשך ארבע שנים, ולא היה אחד בינינו שלא הסכים על זה שאין לה סיכוי. לפי התחזיות שלנו לא רק שרגליה המשותקות לא היו אמורות להירפא, תוך זמן קצר צפינו שפלג גופה העליון ישותק אף הוא. 

"אנחנו רואים הרבה ניסים רפואיים, אבל נס כמו זה לא ראינו מעולם. כשהבנו שמי שעומד מאחורי הנס הגדול הזה הוא לא אחר מאשר רבינו הבבא סאלי שממנו קיבלה הבחורה את הברכה, לא יכולנו להתאפק וארגנו משלחת מיוחדת של כל רופאי המחלקה, שהגיעו לחזות בפני קודשו של האיש שפעל גדולות ונצורות שכאלה. גם אנחנו רוצים לבקש ממנו ברכה", סיכם הרופא. 

התרגשות בערוץ הידברות: לראשונה - המקובל רבי פנחס אבוחצירא יתארח בשידור חי

לפרטים נוספים על המשדר המושקע #גם_לי_מגיע, שישודר ביום שלישי הקרוב בערוץ ובאתר הידברות, הקליקו כאן

תגיות:בבא סאלינס רפואיאמונהמחזק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה