פעילות הידברות

התרגשות בערוץ הידברות: לראשונה - המקובל רבי פנחס אבוחצירא בשידור חי

האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא, ממשיך דרכו של אביו הגדול, יכבד את ארגון הידברות בהשתתפותו. אל תחמיצו את השידור החי ביום שלישי הקרוב, בערוץ ובאתר הידברות - #גם_לי_מגיע

  • כ"ה אייר התשע"ח
הרב פנחס אבוחצירא בהרצאתו של הרב זמיר כהן הרב פנחס אבוחצירא בהרצאתו של הרב זמיר כהן
אא

לקראת המשדר המיוחד # גם_לי_מגיע, שיתקיים ב-15.05 בשידור חי באתר ובערוץ הידברות, לפניכם סקירה על האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא.

האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא הוא בנו הבכור וממשיך דרכו של אביו הגדול, המקובל רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל.  לפני שבע שנים, בכ"ז בתמוז תשע"א, הזדעזעה ארץ ישראל כאשר רבי אלעזר נרצח על ידי מבקש עצתו.

כבר במהלך ההלוויה הוכתר רבי פנחס לממשיכו של אביו, על ידי מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. "הניח בן צדיק שיגדיל את התורה של אביו", אמר מרן, תוך שההוא מרעיף ברכות על ראשו ומאחל לו כי "יזכה להמשיך את השושלת המפוארת של בית אבוחצירא לדורותיה ולקרב יהודים לאביהם שבשמים".

רבי פנחס, שעד אז כיהן כרב שכונת ה' בבאר שבע וכראש כולל בעיר, פתח את ביתו ולבו בפני אלפי מקורביו של אביו. המונים צובאים על ביתו לקבלת עצה וברכה.

מאז החל לקבל קהל בסדר הגודל הזה, הורה רבי פנחס לגבאים שלא יקדימו בתור אנשים עשירים, אלא הם ימתינו כמו פשוטי העם בתור. היחידים שתורם יוקדם בקבלת הקהל יהיו תלמידי חכמים מפורסמים, שיגיעו אל הרב, שהם היחידים שיזכו לכבוד הגדול ולא ימתינו בתור אלא יוכנסו אל הרב מיד עם בואם.

בשנה שעברה כיבד רבי פנחס את ארגון 'הידברות', כאשר השתתף בכנס שערך הארגון באילת. בדברים שנשא, ניכרה הערכתו הרבה של הרב אבוחצירא את פועלי הארגון בכלל, ואת הרב זמיר כהן בפרט.

"מי עוד זכה להעמיד כזו מערכה כ"כ עצומה כמו הרב הגאון הרב זמיר כהן, וב"ה זכה כמו שיש מזוזה בכל בית יש את התורה שלו והחזרה בתשובה שלו בכל בית", פתח הרב אבוחצירא בדבריו.

"רבותי, שנה שעברה אני גם הייתי כאן, ואמרתי למרת אימי: 'אמא, את חייבת לבוא לראות את הפעולות של הרב זמיר', אז ברשות מרת אימי שליט"א שהקב"ה יאריך ימיה. היא משתתפת איתנו כאן בקהל".

לראשונה, זוכה ארגון 'הידברות' שהרב אבוחצירא יישא את דבריו בשידור חי. הדברים יושמעו בשידור החי בנושא השבת,שישודר בערוץ ביום שלישי הקרוב (15.5) בשעה 21:00.

חיבתו של הרב אבוחצירא לשבת קודש ידועה. כאשר הגיעו אליו שחקני הפועל באר שבע, הם קיבלו את ברכתו ואיחוליו להצלחתם, בתנאי שישמרו את השבת.

אנו מזמינים אתכם להשתתף בשידור החי, וממליצים לכם שלא להחמיץ את הרב אבוחצירא פונה אליכם ישירות.

לפרטים נוספים על המשדר המושקע #גם_לי_מגיע, שישודר ביום שלישי הקרוב בערוץ ובאתר הידברות, הקליקו כאן

תגיות:הידברותשידור חיהרב פנחס אבוחצירא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה