עלון הידברות

"ראיתי שאי אפשר למצוא את עלון הידברות בכל מקום"

האנשים בבתי הכנסת אליהם מגיע יוסי פטריאלי מחכים לעלון הידברות מידי שבוע בקוצר רוח, ולא מפסיקים להודות. ראיון עם מפיץ

יוסי פטריאלייוסי פטריאלי
אא

יוסי פטריאלי מפיץ את עלוני השבת של הידברות מזה כשנתיים. כשאני משוחחת איתו על ההפצה, הוא מספר לי עליה בשטף וברצון.

"את ניר גרמי, סמנכ"ל הידברות, אני מכיר כבר הרבה מאד שנים. התחלתי את הדרך שלי עם העלון בתור סוכן דואר – חילקתי את העלונים למנויים בתיבות הדואר. בשנתיים האחרונות אני גם מפיץ את העלונים בכמה בתי כנסת בבת ים ובאלעד.

"אני בעצמי גם כן קורא את העלון, ונהנה ממנו מאד. יש בו המון תוכן איכותי ומרשים. עם הזמן ראיתי שיש לו פופולריות גבוהה מצד אחד, ומצד שני – שלא בכל מקום אפשר למצוא אותו. לכן החלטתי להפיץ אותו באזורים שאני מגיע אליהם. אני רואה בפועל ממש איך שהעלון של הידברות הוא מהעלונים הכי פופולריים בבתי הכנסת. אנשים אוהבים לקרוא אותו בשבתות, וזה ממש זיכוי הרבים".

אנשים מגיבים על העלון? נהנים ממנו?

"אנשים תמיד מגיבים. בכל פעם שאני מגיע. בדרך כלל אני מגיע לבתי הכנסת בימי חמישי או שישי, ואם יוצא שאני נוסע לנופש או משהו בדומה לזה, אני תמיד דואג למישהו אחר שיביא את העלון במקומי. אם קרה ולא דאגתי לשלוח את העלון בזמן – מיד אני מקבל הודעות: 'מה קרה?', אנשים מחכים לזה באופן קבוע, וכשאין עלון – זה ממש חסר להם.

"אנשים מגיעים אלי כמעט בכל שבוע כדי לומר לי דברים כמו 'כל הכבוד, תמשיך ככה', או לספר לי כמה הם צמאים לעלון וכמה הם נהנים ממנו.

"בשבילי, זו הנאה גדולה להיות שייך למערך הזה של זיכוי הרבים של הידברות. 'כל המזכה את הרבים, זכות הרבים תלוי בו', וזה דבר שאני גאה להיות חלק ממנו. הידברות עושה ממש עבודת קודש עם העלון הזה, גם מבחינת התוכן, העריכה, ההפצה, כל המערך הזה. לפעמים אנחנו נתקלים במקרים בחיים שאנחנו מחפשים בהם סגולות ומנסים להשיג זכויות, וזו זכות גדולה בשבילי להיות שותף של הידברות בזיכוי הרבים. זה כיף גדול להיות חלק מכל זה".

להצטרפות כמפיצים לחודש ראשון בחינם, חייגו למוקד ההפצה – 073-2221388 או השאירו פרטים כאן.

תגיות:הפצהעלון הידברותיוסי פטריאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה