חדשות בארץ

איום הנקמה האיראנית מעורר דאגה בצפון

יחידה חדשה תילחם בטרור העפיפונים, טראמפ לא יגיע לחנוכת השגרירות בשבוע הבא, ותושבי הצפון חוששים מהאיום האיראני. כל מה שחשוב לדעת

אא

חדשות

נראה כי טראמפ לא יגיע לחנוכת השגרירות בשבוע הבא: הלו"ז הצפוף של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לא יאפשר את הגעתו לישראל לרגל חנוכת השגרירות בירושלים. במקומו יעמוד שר האוצר של ארה"ב, סטיב מנוצ'ין. להרחבה, לחצו כאן.

חמאס: סיכלנו מאות פעולות מודיעין. איסמאעיל הנייה, מנהיג חמאס, אומר בעקבות מותם של שישה פעילי חמאס לאחר שטיפלו במכשיר האזנה מודיעיני ישראלי ממולכד, כי בשנים האחרונות נחשפו "מאות" פעולות ביטחוניות ומודיעיניות של ישראל.

איום הנקמה האיראנית מעורר דאגה בצפון: ראשי המועצות בצפון הבהירו לתושבים כי השגרה נמשכת על אף החשש במערכת הביטחון מפני טילים מעבר סוריה, אך הוסיפו: "מודאגים כל הזמן". חלק מהתושבים אינם רגועים: "אין לנו ממ"דים. לא השתנה הרבה מאז מלחמת לבנון השנייה". למרות המתיחות, בשלב הזה אין הנחיות מיוחדות לאזרחים בעורף.

יחידה חדשה תנסה להילחם ב"טרור העפיפונים" – באמצעות רחפנים: מזה כמה שבועות שמערכת הביטחון מנסה למצוא פיתרון לעפיפוני התבערה שנשלחים מרצועת עזה לשטח ישראל וגורמים לנזקים רבים. כעת הוקם כוח ייעודי שינסה לטפל בבעיה בסיוע רחפנים שיכוונו את הכוחות הקרקעיים.

ישראל מחזיקה בגופת מחבל מעזה: הותר לפרסום כי ישראל מחזיקה בגופת אחד המחבלים שניס היום לחדור לשטח ישראל סמוך לחאן יונס. ישראל מחזיקה בגופות מחבלי חמאס כחלק מהמאמץ להביא להחזרת גופותיהם של חללי צהל הדר גולדין ואורן שאול הי"ד.

 

מזג האוויר

היום: ממטרים מקומיים צפויים לרדת במהלך היום ברוב אזורי הארץ. יתכנו סופות רעמים בודדות וקיים חשש משיטפונות בנחלי המזרח והדרום. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת. משעות הצהריים הגשמים יתמעט ובלילה צפויים גשמים מקומיים בצפון הארץ ובמישור החוף. יתכנו סופות רעמים יחידות.

מחר: ירד גשם מידי פעם בצפון הארץ ומרכזה מלווה בסופות רעמים בודדות. קיים חשש לשיטפונות בנחלי המזרח. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל בעונה. הגשמים יחלשו משעות הצהריים.

רביעי: יהיה מעונן חלקית. תחול עלייה קלה בטמפרטורות. עד לשעות אחר הצהריים צפויים גשמים מקומיים לרוב קלים, בעיקר בצפון הארץ ובהרים.

חמישי: יהיה מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת.

תגיות:איראןכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה