כתבות מגזין

פרופ’ רפי קרסו חושף את סדר היום שלו, שבזכותו רזה 22 ק"ג

בראיון יוצא דופן מספר פרופ' רפי קרסו על המהפך באורח החיים שלו מאז ביצע ניתוח מיני מעקף, לפני כשנה. לדבריו רזה כבר 22 ק"ג, ומאז הוא "משתדל לאכול פחות פחמימות וסוכרים והרבה יותר ירקות מוקפצים, חלבונים, מעט בשר, עוף ודגים, ביצים כמעט ולא. מוצרי חלב אני לא אוכל כמעט לחלוטין"

אא

בראיון יוצא דופן מספר פרופ' רפי קרסו על המהפך באורח החיים שלו מאז ביצע ניתוח מיני מעקף, לפני כשנה. לדבריו רזה כבר 22 ק"ג, ומאז הוא "משתדל לאכול פחות פחמימות וסוכרים והרבה יותר ירקות מוקפצים, חלבונים, מעט בשר, עוף ודגים, ביצים כמעט ולא. מוצרי חלב אני לא אוכל כמעט לחלוטין".

את סדר היום שלו מבחינת תזונתית מתחיל פרופ' קרסו עם פרוסת לחם מחיטה מלאה שעליה שכבה דקה של טחינה גולמית וכוס קפה שחור ללא סוכר. "בימי צילום אני לא אוכל כלום, אולי סנדוויץ', כי אני צריך שהדם יהיה במוח ולא בקיבה, ואצלי לאכול זה לאכול, לא משהו קטן", הוא אומר בראיון ל'ווינט'. "בימים אחרים אני חוטף משהו - לפעמים קונה חצי מנה פלאפל אבל זה נדיר. לפעמים אני אוכל קופסת טונה עם עגבניות שרי או קופסת שימורים של תירס מתוק, אפונה ושעועית".

ומה בנוגע למים? אצל פרופ' קרסו לא תמצאו משטר שתיית מים מאולץ וכפייתי. "אני שותה כשאני זוכר או כשאני רואה שהשתן כהה מדי", הוא אומר. 

ומסתבר שגם על סוגיית הכושר יש לו מה לומר. "אני חושב שריצה זה לא בריא, ואני לא עושה הליכות כי כשאני חוזר הביתה אני עייף מאוד", הוא אומר. "בבוקר אני מעדיף לישון עוד חצי שעה במקום לקום מוקדם, אבל אחת לשבוע מגיע אליי מדריך שמאמן אותי ואיתו אני עושה בעיקר תרגילי כוח ושרירים, במשך שעה שלימה".

תגיות:דיאטהאכילהכושרסדר יוםפרופ' רפי קרסו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה