בריאות ותזונה

לראות תוצאות תוך 72 שעות: משקה הפלא לירידה במשקל, עושה שמות ברשת

ניקוי רעלים מאסיבי מהכבד גורם לירידה משמעותית במשקל ותוך זמן קצר. איך עושים את זה? לפניכם אחד המשקאות היותר פופולאריים ברשת

אא
הכבד שלנו הוא אחד האיברים הכי חיוניים והכי חשובים להישרדותנו, ועומד בראש רשימת תפקודים בריאותיים - החל מסיוע בחילוף חומרים מהיר, דרך אחסון הברזל בגופנו, וכלה בשמירה על המערכת החיסונית. 
 
לעתים קרובות אנחנו שומעים את צמד המילים 'ניקוי רעלים', וכשזה מגיע לניקוי של הכבד - אין ספק שהדבר מייעל את תפקודו. עייפות, כאבי ראש, מיגרנות, כאבי שרירים, עצבנות יתר, נדודי שינה, עצירות ובעיות אחרות בעיכול, צרבות, ירידה בריכוז, עלייה דרסטית במשקל ואפילו דיכאון - הן כולן בעיות שקשורות בדרך כזו או אחרת לכבד מזוהם, שניקוי רעלים ייטיב עמו רבות. 
 
ישנם משקאות רבים המתמחים בניקוי רעלים מאסיבי מהכבד, אך זה שלפניכם הוא אחד היעילים ביותר. כל מה שתצטרכו עבורו הוא 3 לימונים סחוטים, כוס פטרוזיליה קצוצה, 3 גבעולים של סלרי ומים. הכניסו את כל הרכיבים לבלנדר עד לקבלת משקה אחיד, ושתו אותו כחצי שעה לפני כל ארוחה - שלוש פעמים ביום. 
 
אחד הדגשים היותר חשובים של תקופת הניקוי הוא להקפיד על תזונה בריאה באופן כללי, ולהעדיף ירקות ופירות על פני מזון מתועש. גולשים רבים שניסו את המתכון הזה דיווחו על תוצאה מדהימה גם בפן איבוד המשקל, ורבים מהם טוענים שרואים תוצאות תוך 72 שעות. 
 
תגיות:דיאטהכבדניקוימשקהמשקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה