חדשות בארץ

תאונה בנתב"ג: מטוס גרמני וישראלי התנגשו. הנוסעים פונו

מטוס של חברת "גרמניה איירליינס" פגע בזנב המטוס של "אל על" שהיה בדרכו להמריא לרומא. הנוסעים הורדו מהמטוס ושבו לטרמינל. דובר רשות דשות התעופה: "הנושא בחקירה". אחת הנוסעות: "הקברניט אמר שזה רק הטרקטור שגורר את המטוס"

  • י"ב ניסן התשע"ח
זנבות המטוסים שנפגעו בתאונה, הבוקר (צילום: רשות שדות התעופה)זנבות המטוסים שנפגעו בתאונה, הבוקר (צילום: רשות שדות התעופה)
אא

מטוס בואינג 737 של חברת "גרמניה איירליינס" פגע הבוקר (רביעי) במטוס של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון. בתאונה לא היו נפגעים אך הנוסעים פונו. על פי הבדיקות, מטוס החברה הגרמנית נע מהשרוול לכיוון נקודת ההנעה ופגע במטוס אל על שסיים את הדחיפה לאחור ואמור היה להמריא באותם רגעים לרומא. הנוסעים הורדו מהמטוס. סיבות התאנה נבדקות. כזכור, לפני כחודשיים הוסט ממסלולו ברגע האחרון מטוס של חברת שילוח המטענים "פדקס" שכמעט התנגש במטוס של הכוח הרב לאומי שהמריא משדה דב בניגוד להוראות. הטייס התעלם מהוראות הפקח הצבאי בשדה דב וכמעט גרם לתאונה עם המטוס שעמד להמריא לאתונה. בחודש ינואר מטוס אל על שעשה דרכו מניו יורק נאלץ לנחות בקנדה בשל תקלת חיווי, אך כעבור מספר שעות המריא לישראל.

אז מה קרה הבוקר? "מטוס של 'גרמניה איירליינס' שהיה בדחיפה מהשרוול לנקודת ההנעה פגע במטוס אל על ובשעה זו הנוסעים מורדים מהמטוס בחזרה לטרמינל. הנושא נמצא בחקירה ופרטים נוספים יהיו בהמשך", אמר עופר לפלר, דובר רשות שדות התעופה ל-YNET. הנוסעת ירדן סיפרה: "ישבנו במטוס ואז הרגשנו מכה והמטוס זז. הצוות אמר שהכול בסדר ומהחלונות ראינו שמטוס פגע בנו. ישר עברו בין הנוסעים ושאלו אם מישהו נפגע ואחר כך הקברניט אמר שכנראה מטוס לידינו החליק ופגע במטוס ואנחנו צריכים לרדת בחזרה לטרמינל כי המטוס מושבת. זה מבאס להתחיל ככה חופשה ומקווים שנמצא דרך לטוס בהקדם".

אור שרגא, בת 26 מתל אביב, סיפרה לוואלה! NEWS כי הייתה על מטוס אל על בדרכה לרומא עם משפחתה. "המטוס התחיל בנסיעה לאחור לכיוון מסלול ההמראה ופתאום הרגשנו רעד חזק, וממש שניה לאחר מכן הקברניט אמר שאין לנו מה לדאוג ושזה רק הטרקטור שגורר את המטוס החליק בגלל הגשם. חיכינו עוד כמה דקות וראיתי מחלון המטוס שמגיעים המון רכבים של אבטחה, אמבולנסים ומכבי אש והבנו כבר שלא מדובר בסתם החלקה. אפשר היה לראות מהחלון את החלק האחורי של המטוס שנתקענו בו קרוב לזנב המטוס שלנו. אחרי זה כבר הקברניט הודיע שאנחנו מיד נפונה מהמטוס בגלל שהכנף פגעה במטוס אחר".

כרגע, יש לציין, שני המטוסים יצאו מכלל פעילות. ההערכה היא שמי שאחראי לאירוע הוא נהג רכב הגרר שהסיע את מטוס החברה הגרמנית מהטרמינל לכיוון המסלול.

תגיות:תאונהמטוסנתב"ג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה