בריאות ותזונה

לא רק בחרוסת: מה יקרה לפניכם אם תמרחו עליהן מסיכת תמרים?

עד לפני שנתיים, נהגה הבלוגרית הבריטית קימברלי ליו לבקר את הקוסמטיקאית שלה מדי שבוע, "אחרת מצב הפנים שלי לא היה מאפשר לי לצאת מהבית". אלא שאז התוודעה למסיכת תמרים מיוחדת ששינתה את המצב מקצה אל קצה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא
עד לפני שנתיים, נהגה הבלוגרית הבריטית קימברלי ליו לבקר את הקוסמטיקאית שלה מדי שבוע, "אחרת מצב הפנים שלי לא היה מאפשר לי לצאת מהבית", כתבה בבלוג שלה. "ברוב שנות העשרה שלי נלחמתי בפצעוני האקנה הנוראיים, ואינספור של תכשירים עברו על הפנים שלי. במשך שנים סמכתי על רופאי עור שונים שירפאו אותי, אבל בשלב מסוים ידעתי שהעור במצב כל כך גרוע, עד שלא נתתי לזה שום סיכוי".
 
רק בגיל 25, לאחר שניסתה אינספור תרופות, חלקן כימיות, התוודעה אל המסיכה ש"שינתה את חיי מקצה לקצה". לדבריה, העור פשוט זרח מרוב בריאות ונקיות. "כבר אחרי הפעם הראשונה הרגשתי שהמסיכה סופחת את כל הרעלים מהפצעים השומניים, ומעניקה לי מראה עור זוהר ובריא שלא היה לי מזה שנים".  
 
לדבריה מדובר במסיכה שעשויה להופיע במספר וריאציות, אך היא נוהגת להשתמש בזו שמכילה שלושה רכיבים עיקריים: שתי כפות מחית תמרים, שן שום כתושה וכף שמרים יבשים. "מערבבים את כל החומרים היטב, מורחים על הפנים למשך 20 דקות עד חצי שעה, ושוטפים במים חמימים. התוצאה לא תאכזב. מה שבטוח ההוא שאני כבר שנתיים עם המסיכה הזו, וכבר מזמן הפסקתי לבקר אצל הקוסמטיקאית שלי. מאמינה שזה יכול לקרות גם לכן".
תגיות:תמריםפניםמסיכהבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה