חדשות יהדות

גלאט כשר בלונדון: שתי מסעדות חדשות ייפתחו במרכז הבירה

מסעדת בשרים תיפתח בבית הכנס "בויס מרקס" בעיר ומסעדת גורמה ברמת כשרות גלאט תציע ארוחה בחצר. "כבר שנים שלא ניתן היה למצוא אוכל גורמה כשר במרכז העיר", אמרו יהודים תושבי המקום

  • י' ניסן התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שתי מסעדות חדשות יפתחו בקרוב בלונדון: מדובר במסעדות כשרות שיפתחו במרכז עיר הבירה הבריטית. ההודעה של שתי המסעדות הגיעו בזו אחר זו ונראה כי מדובר בבשורה של ממש עבור הישראלים השוהים באזור. מסעדה אחת היא מסעדת בשרים שנפתחה בבית כנסת ההיסטורי. השניה היא מסעדת גורמה שתיפתח ככל הנראה באביב הקרוב.

ההודעה הראשונה הגיעה כבר לפני מספר שבועות. מסעדת "pop-up meaty restaurant" הודיעה כי תיפתח מחדש בבית הכנסת "בויס מרקס" בעיר. מנכ"ל החברה, ריימונד סימונס, אמר כי "מדובר בחדשות חשובות לשומרי כשרות שחיים או עובדים בלונדון". 

בשבוע שעבר התברר כי מסעדה כשרה נוספת תיפתח במרכז העיר. מדובר במסעדת "Tish Bar & Kitchen" - מסעדת גורמה שתיפתח ברמת כשרות "גלאט כשר" בלב לונדון. ב"ג'ואיש כרוניקל" דווח כי היא תציע אוכל גורמה כשר ומרפסת חצר. "כבר שנים שלא ניתן למצוא אוכל גורמה כשר במרכז העיר לונדון", אמרו שומרי הכשרות בלונדון. בכתבה נטען כי מאז סגירתן של שתי מסעדות שפעלו באזור לא ניתן היה להשיג אוכל כשר במסעדה באזור. ומהם המחירים? עדיין לא ברור, אם כי מסעדת גורמה ובמרכז לונדון היקרה לא אמורה להיות זולה במיוחד.

 
תגיות:מסעדותכשרותלונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה