חדשות בארץ

יצא צדיק: הכירו את בעל הנגרייה שתורם מטבח חדש מדי חודש, לאנשים נזקקים

לידור אזולאי מירוחם הוא בעל נגרייה שמבין מה באמת חשוב להשיג בעולם הזה: אחת לחודש, אזולאי ואביו מקדישים שלושה ימים לצורך עשייה שכל כולה חסד, ובונים מטבח שניתן כתרומה לאנשים נזקקים. "החלטתי לתרום מטבח אחד בחודש כדי שגם למי שאין את היכולת, יוכל ליהנות ממטבח חדש"

אא

לידור אזולאי מירוחם הוא בעל נגרייה שמבין מה באמת חשוב להשיג בעולם הזה: אחת לחודש, אזולאי ואביו מקדישים שלושה ימים לצורך עשייה שכל כולה חסד, ובונים מטבח שניתן כתרומה לאנשים נזקקים. "החלטתי לתרום מטבח אחד בחודש כדי שגם למי שאין את היכולת, יוכל ליהנות ממטבח חדש", אומר לידור.

לדבריו, הכל התחיל לפני כשלושה חודשים. "התחלנו לעבוד עם קבלנים של 'עמידר' ונחשפתי לכל המצוקה של האנשים. התחלנו לעזור אני ואחי, פה נגיעה שם נגיעה – עד שהחלטנו בסוף למסד את זה ולתרום מטבח אחד לחודש, שכולם ייהנו ממטבח חדש".

אביו של לידור, אבי, מספר כי באחת ההזדמנויות הוא בא אליו מזועזע עד עמקי נשמתו ממטבח ישן שראה בבית אחד. "הוא אמר לי, למה שלא נתרום מטבח פעם ב...? אמרתי לו רעיון מעולה, לך על זה. הם הלכו לאישה המבוגרת הזאת, הבית הראשון שהם עשו. המטבח היה מפורר, גמור, שבור וזה היה משהו מדהים. זה היה מרגש מאוד, האישה התרגשה מאוד".

תרומתם הגדולה קנתה להם עד מהרה שם של אנשים טובים, ורבים ביקשו להצטרף לעשייה הטובה שלהם. "הרבה עוזרים לנו", מודה לידור ומוסיף: "עשו שיתופים בפייסבוק וברשתות החברתיות. אנחנו עורכים רשימה, לפחות של עשרה אנשים, עוברים בין כולם ומחליטים מי הכי הרבה צריך את המטבח".

אחת הנשים הנזקקות היא מירב אוחנה, שפנתה אליהם בעקבות אחד הפוסטים הללו וזכתה במטבח חינם אין כסף. "לא האמנתי שאקבל ומאוד שמחתי. זו מצווה גדולה מאוד", היא אומרת בהתרגשות בזמן שהמטבח החדש עושה את דרכו לדירתה.

"זה מרגש. לפעמים אנשים בוכים, מתרגשים, ואנחנו בוכים איתם. ברוך השם – נהנים מזה חבל על הזמן", חותם לידור.

תגיות:מטבחנגריהמעשים טוביםתרומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה