סלבס בהתחזקות

רנדי צוקרברג: "מעריצה את הדרך של היזמים החרדים, שלא מוותרים על ערכי היהדות"

אחרי שבעבר סיפרה כמה היא אוהבת את השבת, רנדי צוקרברג (אחותו של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג) עולה שוב לכותרות - הפעם עם התבטאויות מקסימות מצדה, אותן 'שחררה' במסגרת כנס יזמים חרדים שנערך לאחרונה בניו יורק

אא

אחרי שבעבר סיפרה כמה היא אוהבת את השבת, רנדי צוקרברג (אחותו של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג) עולה שוב לכותרות - הפעם עם התבטאויות מקסימות מצדה, אותן 'שחררה' במסגרת כנס יזמים חרדים שנערך לאחרונה בניו יורק.  

בראיון למשה פרידמן, מייסד הסטארטאפ החרדי 'קמא-טק', התייחסה צוקרברג לדרך שבה יזם חרדי משלב בין עולם הקודש לעולם החול. "הדרך בה היזם החרדי לא מוותר על ערכי היהדות והמשפחה, יחד עם חתירתו להצלחה - היא הדרך הטובה ביותר להגיע אליה", אמרה תוך כדי שיחה על ספרה החדש שרואה אור בימים אלו, על השילוב בין קריירה לחיי משפחה. 

בדבריה התייחסה רנדי גם לסוגיית הקשר העמוק שלה ליהדות, לרבות שמירת השבת, ואמרה כי "השבת היא מתנה מדהימה שניתנה ליהודים על ידי בורא עולם. לפני אלפי שנים, אף אחד לא חלם שיום אחד בשבוע צריך לעצור מכל עבודה ולנוח", סיכמה והוסיפה כמה חשוב להסתכל אחורנית, אל המסורת שלנו, כדי להצליח להישיר מבט קדימה. "הרבה פעמים אנשים צעירים מסתכלים על העתיד ולא על העבר, אבל אני למדתי שבחיים - אם אתה לא יודע מאין באה ולא מכיר את המורשת והעבר של העם שלך, אז אתה גם לא תצליח לדעת כיצד להתקדם קדימה".

בסיום דבריה צוקרברג אף הוסיפה כי היא מקפידה לאכול מזון כשר בלבד. 

תגיות:התחזקותסלבסשבתצוקרברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה