חדשות בארץ

נאום נתניהו באיפא"ק: "לעולם לא נאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני"

הערב (ג') נשא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאום מיוחד בכנס ועידת השדולה הפרו-ישראלית בקונגרס האמריקני איפא"ק בוושינגטון. בדבריו התייחס לאיום האיראני, והדגיש: "לעולם לא נאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני"

  • י"ט אדר התשע"ח
(צילום: חיים צח. לע"מ) (צילום: מתוך שידורי פוקס ניוז)(צילום: חיים צח. לע"מ) (צילום: מתוך שידורי פוקס ניוז)
אא

הערב (ג') נשא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאום מיוחד בכנס ועידת השדולה הפרו-ישראלית בקונגרס האמריקני איפא"ק בוושינגטון.

נתניהו פתח את נאומו בדברי תודה לנשיא טראמפ על הכרתו בירושלים כבירת ישראל, ואמר: "תמיד טוב להיות פה, אבל כמו שאמרתי לנשיא טראמפ אתמול: נהדר להיות בבירת ארה"ב, במיוחד עכשיו, כשהיא מכירה בירושלים כבירת ישראל", ושיבח אותו על ההחלטה להעביר לירושלים  את השגרירות האמריקנית.

בהמשך התייחס נתניהו לאיום האיראני, וכך אמר לבאי הוועידה: "המסר שלי היום אליכם - אנחנו חייבים לעצור את איראן ואנחנו נעצור את איראן. המשטר האיראני לא ילך ויהפוך לשוחר שלום, אלא הוא הולך ומקצין איראן בונה אימפריה תוקפנית: בעיראק, סוריה, תימן ומקומות נוספים".

"לעולם לא נאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני. לא עכשיו, לא בעוד עשר שנים - אף פעם. איראן חותרת לבנות בסיסי צבא קבועים בסוריה, ליצור גשר בין טהראן לטרטוס שבמזרח התיכון - לא אתן לזה לקרות, אנחנו לא ניתן לזה לקרות", הודיע ראש הממשלה.

והוסיף: "אני מאמין שיום יבוא והדיקטטורה הנוראית הזאת, איראן, תיעלם מהעולם. ובאותה נקודה, הידידות ההיסטורית בין העם הישראלי לאיראני תחודש. היום יש לנו את המן, מחר יהיה את כורש".

בנוגע למגעים עם פלסטינים אמר נתניהו: "ישראל מחויבת להשיג שלום עם שכנותיה. אני מחויב לכך. כדי להגיע להסכם - יש להפסיק את הטרור. אתם יודעים כמה כסף אבו מאזן משלם למשפחות המחבלים בשנה? 350 מיליון דולר. זה מספר מדהים. מה המסר? תרצחו יהודים ותתעשרו? יש לי מסר לאבו מאזן: תפסיק לשלם למחבלים. תשקיע בשלום, תשקיע בחיים".

נתניהו התגאה ביכולות הצבאיות של ישראל וביכולותיה הטכנולוגיות: "ישראל מעולם לא הייתה חזקה יותר מבחינה צבאית. הצבא המדהים שלה נעזר במודיעין שאין כדוגמתו בעולם, שסיכל בשנים האחרונות עשרות מתקפות טרור ברחבי העולם. הטכנולוגיה הישראלית היא שמניעה את העולם. ישראל נמצאת במקום הראשון בכל הקשור לאבטחת סייבר".

תגיות:איראןנאוםראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה