חדשות בארץ

בקרוב במטבח: הבצל שלא יגרום לכם לבכות

ארצות הברית החלה בשיווק בצל חדש בשם "סוניון", שחברה הצליחה לייצר עם תכונות שימנעו מכם לבכות. כעת הוא גדל בשתי מדינות בארצות הברית, ובתוך חודשיים ייכנס לכל המטבחים במדינה

  • ז' אדר התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

האם קרה לכם פעם שחתכתם בצל ולא ירדו לכם דמעות? ובכן, בקרוב התופעה הזאת אמורה להפוך לשכיחה במטבח שלכם. אחרי לאחר 30 שנות פיתוח וניסיון להכלאת זנים בדרך המסורתית, הצליחו מדעני חברה לייצר זן חדש של בצלים. הזן החדש, בצל לבן בשם "סוניון", אמור להגיע לכל המטבחים בארצות הברית כבר בעוד חודשיים והחידוש - תכונות חדשות בבצל ימנעו מכם לבכות. בימים אלה נקטף הבצל מהזן החדש ואוחסן ובימים הקרובים ייקבע מתי לשווק אותו לציבור הרחב.

לינדון ג'ונסון, מנהל המכירות בחברת באייר, סיפר השבוע כי "סוניון הוא פריצת דרך קולינרית בזכות התכונה הייחודית שמונעת גירוי הדמעות הוא מתוק ופריך וטעים מאוד. שלא כמו בצלים מזנים אחרים שהופכים חריפים עם הזמן, סוניון הופך מתוק יותר בכל יום".

כאמור, ההערכה היא שהזן החדש ישווק לכלל המדינות בארצות הברית החל מהחודש הבא, ועד חודש אפריל. אם כי שתי מדינות, וושינגטון ונבדה, קיבלו אותו כבר בחודש דצמבר האחרון. ומה לגבי שיווק בינלאומי והמטבחים בישראל? ובכן, עדיין לא נקבע מועד מדויק, אולם ההערכה היא שאם הבצל החדש ייחשב להצלחה בארצות הברית, הוא ישווק למדינות נוספות בקרוב.

תגיות:בצלדמעותמטבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה