בריאות ותזונה

האקדמיה האמריקנית לתזונה: המיץ הזה יעזור לכם להיפטר מהשומן הבטני תוך חודשיים

אחד המאמרים היותר מפתיעים שפרסמה לאחרונה "האקדמיה האמריקנית לתזונה ודיאטות" (באנגלית:  Academy of Nutrition and Dietetics) הוא מיץ טבעי מיוחד שמשמש לשריפה מהירה של עודפי השומן, בעיקר מאזור הבטן אך לא רק. איך מכינים אותו, ותוך כמה זמן רואים תוצאות?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחד המאמרים היותר מפתיעים שפרסמה לאחרונה "האקדמיה האמריקנית לתזונה ודיאטות" (באנגלית:  Academy of Nutrition and Dietetics) הוא מיץ טבעי מיוחד שמשמש לשריפה מהירה של עודפי השומן, בעיקר מאזור הבטן אך לא רק. עם זאת, הם מסייגים ואומרים כי על מנת לרדת במשקל ולשמור עליו, "אתם צריכים ליצור הרגלים בריאים ולהתמיד בהם, כי אין מזון או שילוב מזונות שייצור נוסחה קסומה וקבועה להורדה במשקל. ובכל זאת, המשקה שלפניכם הוכח כמסייע לתהליך ההרזיה".

את המשקה הזה כבר ניסו אלפי בני אדם, ועל פי מחקרים שפורסמו על כל אחד מן הרכיבים בנפרד - נראה כי שילובם אכן יוצר נוסחה ששווה לנסות, לצד שמירה על הרגלים טובים אחרים כמו פעילות גופנית, אכילה מסודרת, שתיית מים ועוד. אמנם מדובר בשני רכיבים בלבד, אך לטענת רופאים מהמרכז הרפואי לסרטן Memorial Sloan Kettering חשוב שאנשים שנוטלים תרופות להורדת רמת הגלוקוז או מדללי דם - לא יוסיפו קינמון לשגרת יומם.

עבורם, כך על פי המחקר, טוב יהיה אם יוועצו ברופא המטפל שלהם האם ניתן להשתמש בו.

עבור האנשים הבריאים, הכנת המיץ היא כדלהלן: בסיר קטן ערבבו 250 מ"ל מים עם שתי כפות קינמון, מיץ מלימון טרי ו-2 כפות דבש אורגני. הביאו את כל החומרים לרתיחה, ושתו כוס מן המיץ מדי בוקר על קיבה ריקה.

היתרונות של המיץ הזה בכל הקשור לתהליכי הרזיה הם: מקנה תחושת שובע לאורך זמן, מאזן סוכרת, מנקה את הגוף מרעלים שהצטברו בו, מטהר את מערכת השתן וחילוף החומרים, עוזר לפעילות מעיים תקינה, מעניק אנרגיה זמינה לגוף ועוד. "אם תדבקו בהרגלים הטובים ותשלבו את המיץ הזה בדיאטה שלכם, אין ספק שתראו תוצאות משמחות תוך חודשיים", אומר המחקר. 

 

תגיות:דיאטהמיץשריפת שומנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה