ונשמרתם

סוכנויות ביון באמריקה מזהירות: "אל תשתמשו במכשירי טלפון מסין"

כשזה מגיע למכשירים מסין, למרות הפיתוי לרכוש אותם בשל מחירם הזול - סוכנויות הביון האמריקניות והרוסיות מזהירות שלא לעשות כן, ויש להן סיבה טובה לכך

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשזה מגיע למכשירים מסין, למרות הפיתוי לרכוש אותם בשל מחירם הזול - סוכנויות הביון האמריקניות והרוסיות מזהירות שלא לעשות כן, ויש להן סיבה טובה לכך. בשנים האחרונות, עשרות אזהרות שהונפקו על ידי הסוכנויות המליצו לגורמים בכירים בממשל ונושאי משרות רגישות במיוחד - שלא לרכוש מכשירים סיניים, לרבות סמארטפונים ומחשבים. 

כעת מזהירים אותם גורמים לא רק את אנשי הממשל, כי אם גם את האזרח מן השורה - לבל ירכוש מכשירים מסין. מה שעומד בבסיס ההוראה הנוכחית הוא שיקול פשוט שעל המכשירים הללו לא קיים פיקוח כלשהו כמו הפיקוח שמופעל על יצרניות אמריקניות למשל. בעיית הפיקוח מקבלת ממד נוסף כשמדברים במושגים של פשיעות סייבר - תחום שבו משקיעה סין סכומי עתק בלוחמה מחד ובהקמת מאגרי מידע על אזרחי העולם מאידך גיסא. 

היות ומדובר בשלטון דיקטטורי, לא מן הנמנע שמידע חשוב, קריטי ואף סודי ששווה טריליוני דולרים - ייסרק אל מאגרי הענק הללו, סיכון עצום בפני עצמו. מידע כזה בדורנו שקול יותר מזהב ונפט, ואם חלילה ייפול מידע רגיש לידיים הלא נכונות - הוא עשוי להיות קטלני במושגים של החרבת מעצמות. 

תגיות:סלולרמכשיריםסיןסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה