לאישה

הרופאים אמרו לה שלא תוכל להרות לעולם, ואז קרה הנס שהפתיע את כולם

בריטניה: בת 15 אובחנה עם תסמונת הפוגעת ביכולת הטבעית להרות, אלא שאחרי ארבע שנים קרה הנס הגדול שגרם לרופא לשפשף את עיניו בחוסר אמון

צילום האולטראסאונד המפתיע שבו גילו הרופאים את התגלית המסעירה (צילום מסך)צילום האולטראסאונד המפתיע שבו גילו הרופאים את התגלית המסעירה (צילום מסך)
אא

כששרלין מדליקוט מבריטניה הייתה בת 15, אובחנה כסובלת מתסמונת השחלות הפוליציסטיות - תסמונת שמקשה על היכולת הטבעית להרות.

הרופאים בישרו לה שלדאבון הלב, לא תוכל להרות לעולם - בשורה ששינתה את חייה מן הקצה אל הקצה, והשפיעה עליהם לרעה. "במשך תקופה ארוכה הייתי בדיכאון ולא הצלחתי להוציא את המחשבה על זה מהראש. כל מה שהעסיק אותי היה העובדה שלעולם לא אוכל להיות אמא, וזה היה מאוד קשה לקבל את זה", היא משחזרת. 

אלא שכעבור ארבע שנים בלבד, אירע נס שאפילו היא מתקשה לעכל. "חצי שנה אחרי החתונה שלי ושל מארק בעלי, הרופאה שלי הודיעה לי שלא רק שאני בהריון - מדובר בהריון עם תאומים", מחייכת מדליקוט באושר. "הרגשנו מבורכים", מוסיף בעלה. 

אלא שחודשים ספורים אחרי הבשורה הראשונה המשמחת, הופתעו מארק ושרלין לגלות 'חדשה מרעישה' נוספת: "זו הייתה בדיקת אולטראסאונד שגרתית, או ככה לפחות היא הייתה אמורה להיות. פתאום הטכנאית קראה לרופא, והוא מסתכל עלינו בשתי עיניים מופתעות... הוא קורא את המסמכים שאומרים שאשתי סובלת משחלות פוליציסטיות ולא מאמין שאנחנו בהריון... אחרי ההלם הראשוני, הוא מסתכל על צג המחשב, ומשחרר זעקה שעד היום מלווה אותנו".

הרביעייה המדהימה של שרליןהרביעייה המדהימה של שרלין

 

"מצטערת שהאמנתי לקולות שאמרו לי 'לך אין סיכוי'"

הזעקה הזו לא הייתה אזעקת שווא. מה שגילה הצוות הרפואי על הצג, מאחורי הדמויות של שני התאומים שלהם היו שני פרצופים נוספים (!). "היינו המומים כששמענו את זה, ואמרתי לבעלי מיד שזו בטח טעות", משחזרת שרלין. "הרי גם הרופאים יכולים לטעות, גם הם בני אדם".

זה נכון באופן כללי, אבל הפעם - האבחנה דווקא הייתה מדויקת להפליא וחודשיים לאחר מכן ילדה שרלין ארבע בנות בריאות - אוולין, עמליה-רוז, גרייסי-לו ורוזלין. "מה שעשה את הסיפור הזה למיוחד פי כמה מבחינתנו היה העובדה שכל ארבע הבנות הן רביעייה זהה. תמיד ידעתי שהבנות שלי מיוחדות, אבל עכשיו אני עוד יותר מאמינה בזה", היא אומרת. 

לדבריה, הדבר היחידי שהיא מצטערת עליו הוא "כל אותן תקופות משבר שבהן האמנתי לקולות השליליים שבי, שאמרו לי ש'לי אין סיכוי'. לכל אישה, ולא משנה מאיזו מחלה היא סובלת, יש וצריכה להיות הזכות להאמין".

תגיות:הריוןמענייןנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה