חדשות בריאות

קורנפלקס לארוחת בוקר? עדיף כבר משולש פיצה

במה תבחרו לפתוח את היום - בדגני בוקר או בפיצה? צ'לסי איימר, דיאטנית קלינית מארצות הברית, טוענת כי פיצה מכילה ערכים תזונתיים טובים יותר מאשר דגני בוקר. ובכל זאת, איזו ארוחה מומלצת ביותר מבחינה בריאותית? התשובה בפנים

  • כ"א שבט התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מה אתם אוכלים לארוחת בוקר? אם התשובה מתחילה במילים 'דגני בוקר', כדאי לכם לשים לב למה שיש לצ'לסי איימר, דיאטנית קלינית, להגיד.

לדברי איימר בדגנים מצויים כמויות גדולות של סוכר, שהעולם אינו מודע לקיומם, ולפיכך עדיף לפתוח את הבוקר במשולש פיצה. אל דאגה, לא מדובר באכילת פיצה יומיומית, אלא רק לשם דוגמא שמראה כי בהשוואה לערכים הבריאותיים שמציעים דגני הבוקר, פיצה עדיפה.

על פי מאמר שפורסם ב'השיקגו טריביון' נמצא כי מרבית דגני הבוקר המשווקים בארצות הברית הינם נטולי חלבונים, שומנים בריאים, ומלאים בסוכר: "אולי תתפלאו, אבל משולש פיצה סטנדרטי וקערת דגני בוקר בחלב מכילים כמעט את אותה כמות קלוריות", הסבירה צ'לסי איימר ל'דיילי מייל"', "והיתרון שיש בלאכול פיצה בבוקר על חשבון דגני הבוקר זה שהפיצה מלאה בחלבונים, שעוזרים לגוף להישאר שבע במהלך הבוקר".

כאשר איימר נשאלה מהי לדעתה ארוחת הבוקר האידיאלית לפתוח איתה את היום, השיבה כי באופן אישי ההמלצה שלה היא ארוחת בוקר המכילה אבוקדו על צנים מחיטה מלאה, פרי וביצה. ואם זה לא נראה לכם, אפשר לאכול צנים ומעליו חמאת אגוזים. תוסיפו בננה וזרעי צ'יה, וקיבלתם ארוחה טובה שגם תעניק לגופכם חלבונים משביעים ושומנים בריאים.

תגיות:קורנפלקסארוחת בוקרבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה