כתבות מגזין

"אני חושב שזה שיר שרק אדם מאמין יכול לשיר מהלב"

אחרי שהוציא סינגל בכורה מצליח, "תהילים", אוריאל קדוש חולם רק להמשיך לשיר. ראיון

  • כ"א שבט התשע"ח
אוריאל קדושאוריאל קדוש
אא

אם השם אוריאל קדוש מוכר לכם, כנראה שגם לכם מתנגנות בראש המילים היפות מסינגל הבכורה שהוציא קדוש לאחרונה – "תהילים". קדוש, בן 26, תושב ירושלים, עובד בימים אלו על אלבום ראשון, אותו הוא מקווה להוציא בקרוב.

"מגיל קטן, מאז שאני זוכר את עצמי בעצם, אני שר", הוא מספר בראיון לאתר הידברות. "המוזיקה היא חלק משמעותי מהחיים שלי. כבר פרסמתי בעבר קאברים לכמה שירים, אבל השיר 'תהילים' הוא השיר המקורי הראשון שלי".

מאיפה הגיעה ההשראה לשיר ולמילים?

"קודם כל, אני אדם דתי, שומר מצוות, ואני חושב שזהו שיר שרק אדם מאמין יכול לשיר מהלב ממש. כשעברתי על חומרים לסינגל הבכורה שלי, התחברתי מיד למילים המדהימות הללו שכתב רמי לב וללחן שהלחין להן עדי ליאון. החיבור שלי לשיר הזה היה מידי, ואני חושב ששומעים את זה היטב כשאני שר. גם התגובות שקיבלתי, מאז יצא השיר, הן מדהימות ומחבקות ממש. כאתה משקיע את כל כולך במשהו שאתה אוהב, ואתה רואה את ההערכה והחיבור מהציבור, זה מרגש מאד".

מאילו סגנונות אתה מושפע?

"אני גדלתי לתוך עולם הפיוטים, כל הווי הילדות שלי הוא פיוטים בבית הכנסת ובשכונה. החיבור שלי הוא למוזיקה מזרחית, ים תיכונית, וזה גם הסגנון שאני שר ויוצר בו. המודל שלי למוזיקה הוא אייל גולן. גדלתי עליו בעצם".

קדוש מספר על עצמו כי החלום הגדול שלו הוא רק להמשיך לשיר. "אני עובד בעבודה רגילה אמנם", הוא מספר. "אבל גם כשאני עובד, אני תמיד קם בשאיפה להיות זמר. השאיפה שלי היא שכל עם ישראל יכיר אותי, שאזכה לשיר ולשמח הרבה אנשים. לא בחרתי בדרך קלה בינתיים, ולא הלכתי לתוכניות זמר שונות עד עכשיו, כי אני מאמין בעבודה קשה ובחשיפה קודם. במוזיקה צריך הרבה מזל והרבה כסף, אבל אני מאמין שהסבלנות מרה אך פרותיה מתוקים. ובעזרת ה', מקווה ומאמין שאצליח". מתי נראה את אלבום הבכורה שלך?

"בעזרת ה' יתברך, בקרוב מאד. כרגע אני בשלבי עבודה עליו, והעבודה על האלבום כמובן לוקחת זמן, אבל אני מקווה שעוד השנה תוכלו להאזין לאלבום שלי".

תגיות:מוזיקהאמונהאוריאל קדוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה