חדשות בארץ

ראש הממשלה נגד התוכנית ’ארץ נהדרת’: "אין גבול לציניות ולאובדן ערכים"

בעקבות סרטון של ניצולת שואה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד התוכנית 'ארץ נהדרת' שלדבריה צחקה על ניצולי השואה ועל חנה סנש. "כנראה שאין גבול לציניות ואין גבול לאובדן ערכים", דברי ראש הממשלה

צילום מסך מתוך התוכנית צילום מסך מתוך התוכנית
אא

סרטון ובו נראית ניצולת שואה בשם מרים אינדיג, עושה שמות ברשת. בסרטון נראית אינדיג בת ה-90 כשהיא יוצאת כנגד התוכנית 'ארץ נהדרת' שלטענתה צחקה על ניצולי שואה לרבות חנה סנש, עמה ישבה בכלא זמן קצר לפני שהוצאה להורג. "אני שמעתי אתמול בטלוויזיה עושים צחוק מניצולי שואה", פותחת אינדיג ומספרת בסרטון. "עושים צחוק מחנה סנש, שאני הייתי באותו בית סוהר עם חנה סנש. באותו הבית סוהר, אני וחנה, כמה אנחנו סבלנו שם. והיום, פה, עושים צחוק מזה כאילו זה לא קרה".

בנקודה זו מתפרצת אינדיג בבכי קורע לב, וממשיכה: "אמנם אני עברתי את גיל ה-90, אבל אני עוד חיה ואני יכולה לשמוע דבר כזה. קודם כל זה היה זלזול מפה מהארץ, שבכלל שלחו בחורה צעירה בחזרה לגיהנום. תפסו אותנו, אחר כך אני חייתי חודשים בתוך המים. אחר כך רצו להרוג אותנו בתוך המים... אי אפשר לספר בתוך דקה מה שעברתי. אז עכשיו אני יושבת בטלוויזיה ואני רואה שמה מדברים? עושים צחוק, והכל כאילו זה צחוק. זה לא קרה. איך יכולים לעשות דבר כזה?

ראש הממשלה בנימין נתניהו שראה את הסרטון ואף פרסם אותו בעמוד הפייסבוק שלו, הגיב על הדברים ששמע וכתב כך: "שמעתי בכאב את צערה של ניצולת השואה מרים אינדיג על כך שהתוכנית 'ארץ נהדרת' פגעה בניצולי השואה ובחנה סנש, איתה ישבה בכלא לפני שהוצאה להורג. כנראה שאין גבול לציניות ואין גבול לאובדן ערכים", אמר ראש הממשלה. 

תגיות:צחוקניצולי שואהראש הממשלהארץ נהדרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה