זוגיות ושלום בית

"אני אומרת בוודאות: עצרתי את הגירושין בלב שלם"

"זה לקבל שיעור פרטי ממש – אבל נראה לי שכולם הרגישו ככה..." מכתב תודה נוסף למחלקת שלום בית ממשתתפי הסדנא לתקשורת זוגית

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לכבוד מערכת אתר הידברות ובפרט למחלקת שלום בית,

שלום וברכה!

תשמעו, החלטתי לשתף כי זה באמת משהו שיוצא מגדר הרגיל – הגאולה הגיעה!

ככה זה התחיל – לפני שבוע צלצל הטלפון בביתי בשעות הערב. מעברו השני הייתה חברתי הטובה חנה. היא ספרה שעומדת להתקיים סדנא ייחודית מטעם הארגון בנושא תקשורת זוגית ע"י יועצים בכירים ממחלקת שלום בית. היא אמרה לי שהסדנא ללא עלות, ושהסדנא הזו ייחודית, כי זה לא כמו הרצאה רגילה, אלא יינתנו כלים מעשיים לשיפור הזוגיות עם תרגול במקום! היה נשמע מעניין וקצת שונה, אז אישרתי את השתתפותי.

בתוכי הייתי סקפטית שזה מה שישנה לי את החיים, כי היינו לפני תהליך גירושין. כבר הרבה זמן הרגשתי שאין סיכוי להתקדם אתו, הייתי מסויטת מוויכוחים.

הגיע יום הסדנא, ובשעה היעודה התייצבנו, אני ו... בעלי.

כאן התחילה ההפתעה. כבר מההתחלה התרשמנו מהמקצועיות ומהבהירות של הדברים. המרצה מקצועי ובעל ניסיון, את מרגישה ממש איכות. בעלי נדלק! אחריו גם אני. לאט התחלנו שנינו להבין למה אנחנו מתווכחים ומה קורה לנו מבפנים עד שזה מגיע לוויכוח, וזה הסביר לי טוב מה שקורה אצלנו... ביננו, הייתי בהלם שכולם הנהנו בראש והסכימו אתו. תמיד חשבתי שזה קורה רק אצלנו... ואז הוא דיבר ממש עלינו – בול! זה לקבל שיעור פרטי ממש. אבל נראה לי שכולם הרגישו ככה.

אחרי זה הגיע הקטע שסגר לי את הפינה לגמרי – התרגול. לא זוכרת מתי תרגלתי עם בעלי משהו בפעם האחרונה.

התחלנו תרגול אמתי, אני והוא, עם מה שלמדנו בסדנא לתקשורת, והמרצה ליווה את כולם. זה היה מדהים. פעם ראשונה שהצלחנו לדבר ולהרגיש אחד את השני, ועוד סיימנו יפה... זה נתן לי תקווה אמתית.

קיבלנו בסדנא מספר כלים חשובים, והחלטנו אני ובעלי ללכת על זה עד הסוף וליישם את מה שלמדנו בצורה מקסימלית, כי כשיודעים ומבינים – רואים כמה זה קל.

ב"ה, כבר עכשיו אפשר לראות תוצאות.

אני אומרת בוודאות: עצרתי את הגירושין בלב שלם! יש תקווה טובה ואמתית. אמרתי לחנה שהיה שווה כל המריבות, העיקר לקבל כזה ידע לחיים. זה עוזר בכל תקשורת, וגם עם הילדים.

ברצוננו להודות מקרב לב לארגון על ההזדמנות שנתתם לנו, ואנו ממליצים בחום לכולם ללכת ולהעשיר את הידע המעשי והפרקטי ביצירת תקשורת זוגית נכונה.

 
לפרטים ויצירת קשר פנו למחלקת שלום בית בטלפון 073-2221310, או במייל  shimonb@htv.co.il
תגיות:גירושיןשלום בית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה